Henning Bruun Posted November 7, 2018 Posted November 7, 2018 Har lagd en gruppe på Facebook for de som sysler med eller bare er interessert i luftfjæring. Planen er å komme med oppdateringer på prosjektet mitt der og håper andre vil komme med sine biler eller prosjekter, eller bare komme med innspill Jeg vet interessefeltet er nokså snevert, men kanskje det er flere enn meg som er interessert i luft. Jeg setter i gang med min bil så fort settet er kommet. Bli medlem i gruppa alle som er interessert https://m.facebook.com/groups/480273282464471 Her er vogna som skal få luft Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
tommern57 Posted November 7, 2018 Posted November 7, 2018 Hva sier SVV om luft? Er det mulig å godkjenne? Quote
Henning Bruun Posted November 7, 2018 Author Posted November 7, 2018 Så lenge det har tüv skal det gå fint. Mitt sett har ikke det foreløpig. Det finnes bagger som har tüv til w115, men de har foreløpig en sinnsyk pris. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Recommended Posts