_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 4, 2018 Posted November 4, 2018 Flere her som har kommet til denne siden ved innlogging? Quote
tommern57 Posted November 4, 2018 Posted November 4, 2018 Ja, det har vært endel surr de siste dagene. Quote
FrodeS Posted November 6, 2018 Posted November 6, 2018 Hadde det samme problemet Da regner jeg med at alle har gjort som det står i linken, og rapportert det til forumets administrator? Quote
Sven Håkon Posted November 6, 2018 Posted November 6, 2018 Hadde det samme problemet Da regner jeg med at alle har gjort som det står i linken, og rapportert det til forumets administrator? Ikke alltid så lett når siden er nede - og neste gang du går inn, så funker det kanskje og da har du glemt det. Kunne kanskje vært et tips å ha en epost-adresse eller rapporteringslink man kunne bruke for å kontakte noen når ting ikke funker. Quote
Aleks Posted November 6, 2018 Posted November 6, 2018 Du har et godt poeng der Sven , jeg vet ikke hvordan jeg kan kontakte admin når siden er nede , derfor overlot det til noen andre som har bedre innsikt innen data :lol: Quote
FrodeS Posted November 6, 2018 Posted November 6, 2018 Kontaktinfo til styret ligger på klubbens hjemmeside. Quote
Aleks Posted November 6, 2018 Posted November 6, 2018 Nå var siden nede igjen tok kontakt med admin :) håper det holder seg oppe nå Quote
Sven Håkon Posted November 6, 2018 Posted November 6, 2018 Kontaktinfo til styret ligger på klubbens hjemmeside. Jada, og telefonkatalogen kan man jo også bruke. Men dersom dere vil ha tilbakemelding, så kan dere ikke forvente at folk skal lete seg frem til informasjonen som trengs for å gi tilbakemelding. Quote
forumadmin Posted November 6, 2018 Posted November 6, 2018 Hei Jobber med saken, har gjort noen endringer idag men er tviler på det hjelper. Dere får si ifra. Quote
KennethJ Posted November 10, 2018 Posted November 10, 2018 Det morsomste er når man får opp denne meldingen. User 'mbentusiastklubb' has exceeded the 'max_updates_per_hour' resource ( current value: 36000) Skulle laste opp bilde med den men den bildetjenesten er visst også nede, der står det bare: Website under maintenance We're performing scheduled maintenance tasks in website. Please come back in a few minutes. Quote
forumadmin Posted November 10, 2018 Posted November 10, 2018 Hmm. Får se på den bildetjenesten og da Så den holder fortsatt på med dette? Quote
forumadmin Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 Da virker bildetjenesten igjen. Skal sjekke mer på forumets ustabilitet Quote
forumadmin Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 Fant en logg idag med flere tusen feilmeldinger da SMF ikke støtter vår versjon av PHP. Har nå endra dette og vil tro dette var årsaken. Får dere fortsatt denne feilen så si ifra. Quote
Olaf Posted November 11, 2018 Posted November 11, 2018 Hah, jeg kommer ikke engang til en side med grafikk! Se bilde i posten i Tilbakemeldinger. Det hadde jo vært OK om en moderator hadde informert litt om hva som skjer, det er jo ikke bare hastigheten som er problemet! (OBS! min feil - så ikke siste innlegg, men det er fortsatt feil i grafikken!) Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Recommended Posts