bige Posted November 3, 2018 Share Posted November 3, 2018 https://www.instagram.com/p/Bptw8HeF3Kn/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=8so35s69frj3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 3, 2018 Share Posted November 3, 2018 Ahhhh! Lekker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted November 4, 2018 Share Posted November 4, 2018 Gratulerer med lekker bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted November 5, 2018 Share Posted November 5, 2018 Nydelig vogn! Dog litt overrasket over at det er mulig å montere stående stjerne på den - på min A207 er det bare to små hull til emblemet, ikke stort hull som på sedan/stasjonsvogn. Bruker coupeen samme panser som sedan, mon tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 5, 2018 Author Share Posted November 5, 2018 Klargjøreren så jeg kunne velge på 3 forskjellige farger på eikeløvet . Tror det er helt annet panser . Er to såkalte power dome på det . Men sikker andre modeller AMG ? Som har det også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted November 5, 2018 Share Posted November 5, 2018 Fantastisk farge kombo :) Hva slags dekk sitter på den? så ut som mellom europeiske vinterdekk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 5, 2018 Author Share Posted November 5, 2018 skal få svar når jeg ( fruen) har hentet den til onsdag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted November 5, 2018 Share Posted November 5, 2018 Ahhh..følelsen å hente ut ny-bil.....lite som kan måle seg med det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted November 5, 2018 Share Posted November 5, 2018 Flott! Hvilken motor er det i denne? Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 5, 2018 Author Share Posted November 5, 2018 simpel diesel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted November 5, 2018 Share Posted November 5, 2018 Er blitt bra de nye Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Elsker min 3.0 TDI i allroaden. Kraft og lavt forbruk..og lave utslipp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Var fornøyd med min 2006 3.0 TDI også, lyden var også bra, annet enn kanskje akkurat på tomgang Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Gratulerer! Denne blir du fornøyd med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts