AmgStig Posted November 1, 2018 Posted November 1, 2018 Hei! Da har jeg meldt meg inn her for første gang. Har også min aller første Mercedes og er storfornøyd hittil. Holder til i Hokksund utenfor Drammen og håper på å få blitt med på lokale treff når det passer ut med jobb og barn. Legger ved bilde av bilen, A45 AMG Quote
4Matic 124 Posted November 2, 2018 Posted November 2, 2018 4Matic? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
hlieberg Posted November 2, 2018 Posted November 2, 2018 Hei Stig, du må bli med på flere treff ja Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote
Christian leandro Posted November 2, 2018 Posted November 2, 2018 Nice! Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote
Hans Kåre Isdal Posted November 13, 2018 Posted November 13, 2018 snedden liten familie bil du har der gitt. kjekk sak. er artige dei der. her i huset går det ikkje då madamen må bruke rullestol. men elles kunne det jo vore ein kul bil nr 2. ps den vinga passa meget godt. Quote
Recommended Posts