AmgStig Posted November 1, 2018 Share Posted November 1, 2018 Hei! Da har jeg meldt meg inn her for første gang. Har også min aller første Mercedes og er storfornøyd hittil. Holder til i Hokksund utenfor Drammen og håper på å få blitt med på lokale treff når det passer ut med jobb og barn. Legger ved bilde av bilen, A45 AMG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4Matic 124 Posted November 2, 2018 Share Posted November 2, 2018 4Matic? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AmgStig Posted November 2, 2018 Author Share Posted November 2, 2018 4matic ja ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlieberg Posted November 2, 2018 Share Posted November 2, 2018 Hei Stig, du må bli med på flere treff ja Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted November 2, 2018 Share Posted November 2, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted November 2, 2018 Share Posted November 2, 2018 Velkommen skal du være Stig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted November 2, 2018 Share Posted November 2, 2018 Nice! Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted November 4, 2018 Share Posted November 4, 2018 Velkommen, og tøff bil du har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted November 13, 2018 Share Posted November 13, 2018 snedden liten familie bil du har der gitt. kjekk sak. er artige dei der. her i huset går det ikkje då madamen må bruke rullestol. men elles kunne det jo vore ein kul bil nr 2. ps den vinga passa meget godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts