Roger H. Posted October 29, 2018 Posted October 29, 2018 Jeg har vært i instruksjonsboka og på YouTube, men finner ikke ‘time / date’ funksjonen i displayet som alle andre har..... Hvordan stiller jeg klokken da? Quote
Roger H. Posted October 30, 2018 Author Posted October 30, 2018 Er nav oppe og går? Ja, tror det... klokka surrer litt frem og tilbake i ‘ny og ne’.... men stiller seg inn, 1 time feil.... Quote
Stian Posted October 30, 2018 Posted October 30, 2018 Jeg går bare inn på SERV på command og trykker på den knappen på høyre side som jeg ikke husker hva er...... og stiller klokken korrekt. 1 Quote
tommern57 Posted October 30, 2018 Posted October 30, 2018 Da er det snakk om å velge rett tidszone 1 Quote
Roger H. Posted May 3, 2020 Author Posted May 3, 2020 Pynter på denne gamle tråden....; Fikk justert klokka, men den leter så ofte etter ‘rett tid’... Henger seg ofte opp på 10:32 og blir stående der og kommer seg ikke videre.. Hva er galt? For tett skydekke? Andre med samme plage? Quote
Recommended Posts