Jump to content

Ledningsnett problem


Messer

Recommended Posts

Heisann.

 

Jeg fikk noen problemer når jeg skulle undersøke MAF'en for "Short-circut", så begynte det å gløde og røyke fra ledningen til MAF sensoren for og så komme røyk fra batteri siden og på motsatt side hvor bremsekraftforsterker befinner seg.

 

Jeg har funnet ledningene som har brent/smeltet, men kommer ikke så mye lengere uten hjelp.

 

Så spørsmålet mitt er.. hvor går ledningen på bildene?  :huh:

 

010db3d54ad4f6284494c0e624e54aec.jpg

 

 

0f59ccf6051d76825de228185cda5558.jpg

 

63a24574748ed9940a8e0b3073197341.jpg

 

 

 

1995, E220 W124 - PP11135

 

 

Link to comment
Share on other sites

Helt vanlig dette.

Isolasjonen på ledningene går oppløsning, spesielt over eksosmanifolden. Da du rørte på ledningene på kortslutet de. Får du tak i et annen nett så er det helst det samme.

Da jeg var på det 3 så tok tok jeg opp det første å byttet de 4 ledningene med noen skikkelig. Den kontakta er latterlig dyr, så jeg skjærte opp den som satt der.

 

Sent fra min H8324 via Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Helt vanlig dette.

Isolasjonen på ledningene går oppløsning, spesielt over eksosmanifolden. Da du rørte på ledningene på kortslutet de. Får du tak i et annen nett så er det helst det samme.

Da jeg var på det 3 så tok tok jeg opp det første å byttet de 4 ledningene med noen skikkelig. Den kontakta er latterlig dyr, så jeg skjærte opp den som satt der.

 

Sent fra min H8324 via Tapatalk

 

 

Men du vet vell ikke tilfeldigvis hvor og hva jeg må opp med for og få tak i ledningen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...