Guest P@L Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Er det noen her på forumet som har erfaring med vakkel i venderhjulet for høyttalerne på midtkonsollen i W124?Synspunkter/erfaringer mottas med takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Synspunkt: Koble den fra! Den gjør ingenting godt for lyden din uansett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Kan trygt anbefale å koble den ifra, jeg har gjort det samme og lyden ble 100 ganger bedre, faderen er ikke mer enn en stor motstand så lyden blir vesentlig forverret med fader....den var sikkert god og en glimrende tanke når bilen var ny, men 15 år senere er det en destruktiv innretning som ødelegger lyden veldig....... Åpne senterkontrollen og koble ledningene sammen slik at det er lyd i alle 4 høyttalerene, du må sikkert prøve deg frem med lavt volum slik at du får koblet riktig alle høyttalerene, det er ikke noe merking så det er prøv og feil metoden som gjelder..... Alternativ 2 som er vesentlig bedre men også vesentlig mye mer arbeid, trekk nye høyttalerkabler til samtlige høyttalere, det skal jeg gjøre nå da eksisterende ledninger kan sammenlignes med god gammel ståltråd.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Fant ut at høytalerene i bakdørene har felles jording da jeg fjernet min! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts