Roger H. Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 Synes (xenon)nærlysa på CLS’n er så dårlige.. Som natt og dag i forhold til Xenon på konas B Klasse... Tenkte å starte med å bytte pærer, noen med erfaring på dette feltet? Noe annet jeg bør se på? Justere dem rett kan jo hjelpe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 Det er vl samme innsatser som i lyktene på 211? Trur de heter E55. Er skrivi mye om de her. Trur reflektorene går på de etterhvert. Mht pærer, er det Philips xtreme som er det beste, selv i xenon. Sjekk med din lokale Hellanoravdeling. Vi har avtale der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 25, 2018 Author Share Posted October 25, 2018 Ok, takk.. Jeg starter med pærer... de har forskjellig farge, så greit å få dem bytta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Ok, takk.. Jeg starter med pærer... de har forskjellig farge, så greit å få dem bytta God indikasjon på at de er slitt. Men, som tommern sier, reflektorene holder ikke evig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 28, 2018 Share Posted October 28, 2018 Ikke uvanlig med slitte reflektorer på disse bilene nei - har selv byttet reflektorene på mine og merket enorm forskjell! Jeg byttet mine slitte med renoverte reflektorer fra frontlykt-service.no. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 29, 2018 Author Share Posted October 29, 2018 God indikasjon på at de er slitt. Men, som tommern sier, reflektorene holder ikke evig. Ikke uvanlig med slitte reflektorer på disse bilene nei - har selv byttet reflektorene på mine og merket enorm forskjell! Jeg byttet mine slitte med renoverte reflektorer fra frontlykt-service.no. Hmm, ja da er det jo bare å starte i en ende.. seff må jo støtfanger av for å få ut lyktene på en CLS... :cry: Ihvertfall iflg youtube videoer... :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Som jeg skriver i tråden min; Det å demontere støtfangeren er peanuts, især sammenlignet med resten av jobben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Var det ikke noe med et hvitt ark over lysende lykt for å sjekke reflektorer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts