Bjørn Nøvik Eide Posted October 21, 2018 Posted October 21, 2018 Kjøpt en -80 mod sedan der rust er tatt, nye buer ytre/indre h.s bak, ny skjerm v.s. Ny forskjerm v.s foran, dørk også skiftet. Skal ha dører, int, lister, grill og snekke selv. Men synes det er ikke å kaste en så bra bil. er 230 gasser og manuell kasse på den. Grønn av farge. Står i Akershus, tar av mine deler på torsdag og etter det kan den lide skjebnen og ende opp som spiker på en av våre husvegger vrakpant 3000 så alt over det er greit. Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted January 8, 2019 Author Posted January 8, 2019 Er det ingen som trenger ett rustfritt 123 sedan karosseri? Snodig Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 Kanskje det vil hjelpe med et par bilder? Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted January 9, 2019 Author Posted January 9, 2019 Tror ikke det, har heller ikke noen så kjører den på skroten Syver, litt trist,men sånn er det nå engang. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 10, 2019 Posted January 10, 2019 Har du ikke en mobil, da? Er ikke så veldig mye jobb å ta et bilde eller to? Da vet jo folk hva dem kan forvente Quote
CHARLIE Posted January 11, 2019 Posted January 11, 2019 Du må nok hive deg rundt å redde denne du Syver. Hadde vel passet fint med nytt prosjekt nå som du snart er ferdig med prosjektene dine Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 11, 2019 Posted January 11, 2019 Hehe, nei... Nå skal jeg ta det med ro tror jeg.... Legg merke til at jeg skrev "tror jeg" Quote
Recommended Posts