Guest 2789 Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Har en 1985, 190E 2.3 16v som har et noe slitt og delvis ødelagt interiør, spesielt førersetet er dårlig. Planen er egentlig å trekke om midtpartiet ( stoff nå )i setene i Alcantara, har undersøkt hos et firma i Oslo, men ble ettertrykkelig satt ut av prisen, de skulle ha ca 11000,- for jobben. Har noen vært borti noe firma evt.privatperson som er billigere ? Har et noe begrenset budsjett til formålet så jeg hadde blitt veldig glad om noen kunne hjelpe. Og, hvor kan man få kjøpt stoffet hen ? noen som vet ? Erik
Alexander Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Ruskinn kjøpt på Stoff og Stil i drammen ligner på Alcantara. Det er såkalt imitert, men det er pokker så mye billigere enn ekte. Og svært slitesterkt også. Når det gjelder jobben, så få deg dame med symaskin... Men, helt seriøst, søk i telefonkatalogen, det er hauger av firmaer som driver med bilinteriør.
Guest 2789 Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Takk for svar, ja, jo, jeg har en damebekjent som er en racer på symaskin, så kanskje det er verdt et forsøk. Erik
FrodeS Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Har en 1985, 190E 2.3 16v som har et noe slitt og delvis ødelagt interiør, spesielt førersetet er dårlig. Planen er egentlig å trekke om midtpartiet ( stoff nå )i setene i Alcantara, har undersøkt hos et firma i Oslo, men ble ettertrykkelig satt ut av prisen, de skulle ha ca 11000,- for jobben. Har noen vært borti noe firma evt.privatperson som er billigere ? Har et noe begrenset budsjett til formålet så jeg hadde blitt veldig glad om noen kunne hjelpe. Og, hvor kan man få kjøpt stoffet hen ? noen som vet ? Erik Jeg tror ikke du skal forvente å få noen til å gjøre jobben noe særlig billigere. Jeg syns faktisk det hørtes billig ut. Komplette interiør til disse bilene er i hvertfall helt umulig å få tak i til den prisen, og å få nordmenn til å gjøre noe koster jo veldig mye. Kanskje kan du ta deg en ferietur til Polen eller noe slikt og få en salmaker der til å gjøre det billigere. Jeg vet en i klubben har gjort noe tilsvarende selv, men det får han fortelle mer om selv.
Guest Andreas Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Hei, Vet ikke om dette hjelper, men jeg kjøpte setetrekk av dette firmaet i Tyskland: http://www.sklapendra.de/# De har ikke så værst priser og trekkene deres er veldig bra, kan jo være et alternativ til oss om ikke har så stor lommebok
Guest 2789 Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Hei Nå er ikke jeg så stiv i tysk, men etter hva jeg kan se er dette et firma som selger metervare tror jeg da, jeg har sendt e mail til de, så får jeg bare vente og se . Tusen takk for hjelp Erik
Alexander Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Hei Nå er ikke jeg så stiv i tysk, men etter hva jeg kan se er dette et firma som selger metervare tror jeg da, jeg har sendt e mail til de, så får jeg bare vente og se . Tusen takk for hjelp De selger ferdige trekk: http://cgi.ebay.de/W124-W202-W168-LEDER-SITZE-LEDERSITZE-LEDERAUSSTATTUNG_W0QQitemZ290092030585QQcategoryZ53956QQcmdZViewItem (Jeg skal prøve et trekk derfra før vinteren selv.)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now