Jump to content

Alternativ audio streaming kilde W204


Classic

Recommended Posts

Har nå lest meg grønn på hvilken løsning jeg skal gå for i min 2010-modell W204 når det gjelder oppgradering av multimediasystemet. Originalmontert enhet er audio20 uten navigasjon og CD-veksler.

 

Alternativene er følgende for oppgradering:

 

Comand NGT 4.0 system    -->     

UMI - Universial media interface      -->     

Android CKM Car design 10,25" skjerm    -->     

 

Hvilket vil gi med mest for pengene? I min forrige W211 med comand NGT1 ettermonterte jeg iPod interface og bluetooth adapter. Dette fungerte utmerket, men var meget dyrt og komplisert. Fikk kun styre låtene fra kjørecomputeren også.

 

UMI - vil gi meg muligheten for audiostreaming gjennom bluetooth, navigasjon og iPod tilkobling gjennom eksisterende enhet. Noe komplisert, og overpriset i forhold til hva man sitter igjen med? Noen med mer kjennskap til dette systemet?

 

Comand NGT4 - Denne er jeg lite kjent med. Har NGT4.5 systemet i 212'n, og denne har media interface, bluetooth audio etc. Er foreløpig ikke bekjent med mulighet for bluetooth audiostreaming på NGT4. Derfor lurer jeg på om dette er verdt å ettermontere?

 

CKM Car design sin android utgave - denne har alt jeg ønsker meg, og ser ut som en comand fra en nyere Mercedes. Likevel er jeg litt konservativ på hva jeg monterer inn i bilen min, og mener det ser uestetisk ut med en uoriginal enhet. Denne koster også ca. 7 laken, men det ser jommen ut til at det ikke blir noe særlig rimeligere med de andre utdaterte alternativene. Denne er også enkel å montere.

 

What to do next  :huh: :huh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...