Kjetil Otterlei Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Har lokalisert lekasje i slange som går inn på luftbelg bake men finner ingen svar på om de bare er å jekke opp bil og skru ut slangen fra belg og eventuelt skifte o-ringen som ligger de og skru tilbake eller om den må til verksted for å kalibreres etterpå.Når bilen er jekket opp så henger den jo på belgen så de skulle normalt sett ikke ta noen skade.Kan jo også slippe bilen ned på jula i tilnærmet riktig høgde før man starter opp.Håper på noen fornuftige svar Quote
Kjetil Otterlei Posted October 21, 2018 Author Posted October 21, 2018 Noen som har en link eller adresse til hvor eg eventuelt får kjøpe ny slange til luft eller små koner som passer til slange ?? er 4mm slange. Quote
Kjetil Otterlei Posted October 21, 2018 Author Posted October 21, 2018 Har fått skaffet ny nippel med con direkte fra mercedes til en hyggelig pris. Quote
Jana Posted October 28, 2018 Posted October 28, 2018 Uten å vite hva slags bil det dreier seg om, er systemet slik at når bilen er parkert har systemet i "sleep mode" og ventilen i luft fjær er i lukket posisjon og luften er stengt inne. Slipp ut resttrykket ved å løsne slangen ved fordelings enhet bak. Så kan du ta av på belg. Her kan det være greit å modifisere en pipe lik original verktøyet. Quote
Kjetil Otterlei Posted October 28, 2018 Author Posted October 28, 2018 Min er en 2004 s 211 270 cdi stv og eg tok den av direkte på belg og fikk tak i ny nippel og satte på,senket den så ned på hjul igjen justerte tilbake til den høgde den var i etter oppstart og startet opp.Så langt har de gått bra og den stopper på den høgde den var opprinnelig :)Ps har kun nivåregulering. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.