Aleks Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Det er ikke greit å være bil eier her https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/qnaLA0/tysk-by-drites-ned-av-trekkfugler?utm_content=row-22&utm_source=vgfront Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Bare å ta frem vaske bøtta og zaloen der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Eller bare gi bort bilen å kjøpe seg en ny. Forbanna drittbil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted October 13, 2018 Share Posted October 13, 2018 Det så ikke mye bra ut. Kjedelig, og trengs en grundig vask etterpå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 Samme problem i deler av Roma, med enorme stærflokker som lager fine skyer som bølger over himmelen i solnedgangen. Helt de de utslitt av mønsterflygingen lander. Og driter litt. Alle sammen. På en gang. Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 Alt det gode kommer ned fra himmelen sier de jo er ikke helt overbevist om det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Det spørs om ikke bilen er moden for omlakkering etter en sånn runde. Jeg fikk noe fugledrit på en bil jeg hadde en gang. Den ble stående noen dager i sola, og da hadde det etset seg ned i klarlakken. Jeg fikk bort driten, men lakken var det merker i som ikke ble borte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted October 17, 2018 Author Share Posted October 17, 2018 Jeg fjerner fuglemøkka med en gang jeg oppdager den på bilen , det er ganske kraftig syre i fugleskitten som lakken tar skade av , i nordsjøen hadde vi samme problem på helikopter dekk der måkene gjorde gått fra seg . Så ble det montert en fugleskremsel ( Hubro ) det holdt måkene unna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts