W140kongen Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 hei, har en w140 400SE 1992 som ikke vil låse eller låse seg opp. ved låsing ved bruk av nøkkel eller knapp inni bilen skjer det ingenting. det eneste som fungerer er softclose på dører, men disse fungerer bare helt av og til. softclose fungerer greit 1-2 ganger, før den ikke klarer å lukke helt. men ellers er det største problemet at dører og bagasjelokk ikke kan låses.. ingen reaksjon uansett. angående nakkestøttene bak så er det kun en som legger seg ned. noen som har noe mening om hva dette kan være? kanskje verdt å nevne, men jeg får heller ikke vridd låsen til bagasjelokket.. jeg har hørt at pumpa på dem er dårlig, men rart at softclose fungerer sporadisk.. på forhånd, takk for innspill! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Høres ut som dårlig kontakt i kretsen med Comfort relé, øom det ligner litt på w124-systemet. Jeg ville startet med nye sikringer og fulladet batteri. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercedesmannen Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Dette går vel på vakuum. Sjekk kompressoren. Den sitter en under baksetet. Den skal gi lyd fra seg da du setter på tenningen. Ellers kan det være lekkasje i vakumsystemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W140kongen Posted December 10, 2018 Author Share Posted December 10, 2018 vel.. jeg sjekket vakuum pumpen. har aldri sett så irra elektronikk i en bil før for å si det sånn ny pumpe bestillt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts