_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 7, 2018 Posted October 7, 2018 Noen med litt fritid og delenummer kunnskap som kan være behjelpelig med å finne rett delenummer til et eksosanlegg til s123 280TE for meg? Quote
HåvardR Posted October 7, 2018 Posted October 7, 2018 Har du VIN på bilen så kan eg sjå i EPC om eg finner ut av det Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 7, 2018 Author Posted October 7, 2018 Så flott! Sender deg det på PM. Tusen takk! Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 7, 2018 Author Posted October 7, 2018 Tusen hjertelig takk! Jeg søkte på autoroyal.no å fikk en indikasjon på tilgjengelighet. Virker som om ikke alt kan skaffes der, som blant annet første lydpotte. De andre rør ser ut som kan fremskaffes til en pris på ca 12.000,-. Regner vi med at den bakre lydpotte ligger i samme prisleie som den foran, vi mulig alt komme på ca 23.000,- pluss minus. Det er da uten monteringsskruer og de runde hylsen som sitter inni de to første rørene i tilkobling til manifoilene. Men disse er å få tak på hos Veng Norge til en langt lavere pris (disse koster ca 600,- pr stk på Veng, og tre ganger så mye på BOS) Quote
Recommended Posts