Jump to content

W168 A210 Evolution


Johan

Recommended Posts

Hei dere!

 

Lenge siden jeg har postet noe her, men ønsker å høre deres synspunkt på noe.

 

Har fått tilbud om å kjøpe en W168 A210 Evolution lang utgave til en pris på rundt 30k. Den er akkurat EU-godkjent, men har en god del rust på bakskjermer og på bakdører i tilknytning til bakskjermer. Den har overskredet service med 700 km, og siste service var for 10 år siden.

 

Slik som jeg forstår er det ikke mange igjen av denne i Norge. Er dette å samle på, og hva bør jeg eventuelt se ekstra godt etter?

 

Noen meninger eller synspunkter rundt dette?  :)

Link to comment
Share on other sites

Hva bringer deg til en slik? Det er sikkert mange gode kvaliteter med en slik. Det er sikkert feil av meg å utalle noe om en bil man ikke har eid selv, men du verden, har hørt mye dårlig av en bekjent som har eid en slik. Han sa aldri mer. Det er iallefall en ærlig tilbakemelding om ikke annet  :)

 

Har tidligere hatt en A170 CDI og synes det er en ganske grei bil egentlig. Er snakk om en nummer to bil som vi kan fikse litt på og bare kose oss med.

Det ligger 26 til salgs på autoscout, og ut fra prisleiet der vil jeg ikke tro at en rusten og dårlig vedlikeholdt bil kan være verdt 30K

 

https://www.autoscout24.de/lst/mercedes-benz/a-210?sort=standard&desc=0&ustate=N%2CU&size=20&page=1&atype=C&

 

 

Se der ja. Skal sies at hadde nok prutet noe før et evt kjøp, men i følge autoscout ser det ut som jeg isåfall burde prute mye på prisen..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...