Sven Håkon Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Trekk til innendørs lagring, bestilt til MB W211/A207, selges kr 500,- Trekket selges under kostpris, da det viste seg å likevel ikke være formsydd slik selger påstod. Det har stropper til å holde det fast på undersiden av bilen og lommer til sidespeil, og ser så vidt jeg kan vurdere ut til å være av god kvalitet. Jeg har prøvd det på en (helt ren) bil for å verifisere at de faktisk var like, men det er ellers ubrukt. Informasjon fra selger: Sahara Recommended for garage use Fully breathable fabric allowing damp and moisture to escape safely Manufactured from a blue coloured non-woven material thats soft on paintwork 100% UV resistant to prevent paint fade (im sure you have all seen this on red cars!) Comes in its own handy zippable carry case for storage when not in use Elasticated hems giving that extra snug protection Ideal for show cars in dry storage Slik ser det ut (eller snarere, trekk nr 2) på min A207: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts