Roger H. Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Fikk varsel om at det er noe galt med ESP. Mener jeg kjørte oppi noen kraftige sølepytter idet det skjedde... Noen som vet hvor jeg bør angripe det, før jeg kjører på et dyrt verksted? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 14, 2018 Author Share Posted October 14, 2018 Diagnose forteller at det var bremselys bryter v pedal.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 Da lurte du oss med sølepytter, hvis du ikke har høl i gulvet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 14, 2018 Author Share Posted October 14, 2018 Da lurte du oss med sølepytter, hvis du ikke har høl i gulvet He-he, det skjedde samtidig som jeg plaska litt rundt i en dam. Så jeg var under bilen og sjekka div pga det da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts