GWagon Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Hei! Har en W460 280GE hvor ryggelyset har sluttet å virke. Har testet lampen og den virker uten problemer. Så jeg testet så ledningene som går til lampen og der var det helt dødt. Så det jeg lurer på, er om det er noen som kan forklare meg hvor ledningen går og eventuelt hvor bryteren til denne sitter? Om jeg har klart å følge ledningen rett så sitter det en bryter på selve girspaken? Men jeg har lest meg til at det skal gå en til girkassen i seg selv også? (Eller er jeg helt på jordet nå?)... Jeg tenker å trekke et helt nytt lednings sett, siden jeg antar at den som går der har et brudd i seg et sted.. Er det noen her inne som kunne forklart meg hvor bryteren eller sensoren sitter på girkassen? (Eller har noen andre tips til utbedring av ryggelys). Mvh Daniel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted October 3, 2018 Share Posted October 3, 2018 280GE har vel stort sett automat? Da sitter bryteren på girkassen. På W460 med manuell sitter bryteren inni bilen på siden av girspaken. På automat er det er vel trolig samme bryter som styrer ryggelyset og som styrer at du ikke får startet bilen i noe annet enn P eller N. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts