Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Jeg har fått koblet opp dette adapteret og alt fungerer fint, bortsett fra en ting...

HVER gang jeg setter meg i bilen må jeg bekrefte at adapteret kan få tilgang til appen, finner ingen plass jeg kan autorisere tilgangen her!

Noen som har tips de vil dele??

Har iPhone X med iOs 12.0

Posted

Det stemmer at det er slik - det er også en av de tingene folk klager mest på vedrørende denne. Trøsten (om man kan si det slik) er at du ikke MÅ gjøre dette for at turen skal bli registrert - men dersom du låser opp telefonen etter å ha satt deg inn i bilen må du selvsagt gjennom dette..

• 2 weeks later...
Posted

Hehe, motorlyden slo jeg fort av  :lol:

Jeg har dog problemer med at tanknivået ikke oppdaterer seg - det later til å være en bøgg etter at bilen ble brukt i sommer uten telefonen min i nærheten, eller noe slikt? Den er stuck på 44 liter, samme hvor lavt jeg kjører den ned eller hvor mye jeg fyller på.. Har noen opplevd lignende?

Men, i dag fikk jeg dog det første eksempelet på hvorfor MB gir ut disse adapterne; Nemlig en personlig epost med pristilbud på den kommende servicen min! Denne er basert på info fra bilen, og tilbudet ser helt konkret ut:

f8c69626c3506f690dfb921a61a9810a.png

Jeg vet ikke om jeg kommer til å benytte meg av tilbudet siden jeg ikke er så opptatt av å ha historikk fra merkeverksted på denne bilen, men for nybilen kan det være aktuelt å få tak i en adapter for å følge serviceavtalene på denne måten. :-)