Geggi Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Grei video dog (men skru ned lyden) http://www.kjendis.no/2007/03/07/494244.html
Olav Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Fikk meg til å tenke på denne....... http://www.dailymotion.com/video/115696
MortenE Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Sabrina stiller i en egen klasse og må under ingen omstendigheter forveksles med Lena Alexandra! Sabrina og Samantha, det var tider det..... M.
TEH Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Sabrina stiller i en egen klasse og må under ingen omstendigheter forveksles med Lena Alexandra! Sabrina og Samantha, det var tider det..... M. Enig, hadde nærmest tapesert gutterommet med Samantha postere
Geggi Posted March 8, 2007 Author Posted March 8, 2007 Enig, hadde nærmest tapesert gutterommet med Samantha postere Og nå er det veggene i garasjen?
TEH Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Enig, hadde nærmest tapesert gutterommet med Samantha postere Og nå er det veggene i garasjen? Hadde jeg bare hatt garasje så ja!!!
Geggi Posted March 8, 2007 Author Posted March 8, 2007 Ikke du heller, nei... Håper det er penger igjen til garasje når huset mitt er ferdig. Hadde kalkulert inn en, men det er sinnsykt hvordan materialene har steget siden 31/12-06 16% for å være nøyaktig, eller snaut 300.000,- på hele prosjektet
TEH Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Ikke du heller, nei... Håper det er penger igjen til garasje når huset mitt er ferdig. Hadde kalkulert inn en, men det er sinnsykt hvordan materialene har steget siden 31/12-06 16% for å være nøyaktig, eller snaut 300.000,- på hele prosjektet Deilig... Du har min sympati, skulle ønske jeg fant et tre som det vokste penger på.
Guest 1042 Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Ikke du heller, nei... Håper det er penger igjen til garasje når huset mitt er ferdig. Hadde kalkulert inn en, men det er sinnsykt hvordan materialene har steget siden 31/12-06 16% for å være nøyaktig, eller snaut 300.000,- på hele prosjektet Er jo manko på byggevarer i alle retninger om dagen. Rockwool har 2-3 måneders leveringstid på isolasjon, Glava har 6 uker. Treverk sliter de med å få tak i nok av osv. Store entreprenører må bestille matrialer til store prosjekt flere måneder før det skal brukes.
Geggi Posted March 8, 2007 Author Posted March 8, 2007 Det stod i Stavanger Aftenblad igår at det var 30 ukers levering på isolasjon!!! Jeg måtte sporenstreks ringe byggefirmaet mitt for å forhøre meg og fikk nesten bekreftet dette. De hadde bestilt isolasjon igår og skulle få levert i august, fra en finsk leverandør. Begynner å bli lang levering på tømmer også Og i mellomtiden stiger prisene enda mer..... Tør ikke vente med bygging heller for det er jo ikke sannsynlig at prisene vil gå ned. Håper å ha godkjenning fra kommunen om et par uker. [-o<
Geggi Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 Er kanskje ikke så dumt det.... Klimaet blir jo ikke akkurat kaldere
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now