Ted Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Hei. Nytt medlem her som lurer på om noen kan svare på hvor bakre Sam modul er lokalisert på min gl 350 2011 mod.? Har problemer med venstre blink bak. Får feilkode på kortslutning. Skjer ifbm tilkobling henger. Og fått beskjed fra Bos at sammodul bør sjekkes, men klovnen vil ikke utgi noe deler, eller skisse på plassering. PS. Er varebil. Men opr. 7seter Ted Quote
Ted Posted September 27, 2018 Author Posted September 27, 2018 Svar ikke lenger nødvendig. Fant den etter å ha demontert det meste i hekken. Fikk et nyss om at den skulle være på styrbord side bak en plass. Lå under subwoofer og krøkkete til, men er nå framme i dagen. Men så melder det seg et nytt spørsmål, hva befinner seg inni denne?, er den reparert, eller kast & erstatt? 6 Quote
Kenneth Sivertsen Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Hadde problem selv med bakre sam i min ML (w164) som da tullet med bakluke,hengerlys og hefting strømtrekk type tapping av batteri i løpet av noen timer. Åpnet den og den var full av vann og grønn på flere plasser innvendig. Jeg brukte et par timer på å rengjøre den med div midler som oxide clean fra biltema, wurth osv har samme opplegget. Etter rengjøring og tørking så ble den satt tilbake å alle funksjoner er i orden, nå begynner det vel å bli et år siden dette og den fungerer uten problemer enda. Så mitt tips er å åpne den å prøve med litt rengjøring før du kjøper ny. Jeg prøve å få i på hugger, men den var også full av vann. Quote
Ted Posted September 28, 2018 Author Posted September 28, 2018 Takker for tips. Bilen er 100%tett, og ikke noe fukt der den lå, men kanskje det kan kondensere inni....?, uansett så åpner jeg av ren nysgjerrighet for å se hva som skjuler seg inni? "heller livløs, enn rådløs" Quote
Recommended Posts