Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en luftlekkasje på min S280(08) den siger ned etter at den har stått noen dager,spesielt på venstre side.

Er det bare å skifte belger eller har noen en formening om det kan vere noe annet enn belgene som lekker  :)

Posted

Har en luftlekkasje på min S280(08) den siger ned etter at den har stått noen dager,spesielt på venstre side.

Er det bare å skifte belger eller har noen en formening om det kan vere noe annet enn belgene som lekker  :)

Foran eller bak?

• 3 weeks later...
Posted

Jekk opp bilen og såpevask koblingen til luften så finner du nok synderen,var slik på min nå var lekasje på nippel inn på belgen høgre side.Mitt problem nå er å finne ny con på plastslange som går inn på belg.Må muligens til å bestille slange som går fra fordeler over bakaksel til høgre side.

Posted

Her er delenr A 000 327 00 69  om de skulle være nippel på belg som lekker,om de skulle være som hos meg at de er conen på slange som er defekt.Mulig samme nippel på fordelingsblokk over bakaksel, da den ser lik ut.