haraldaa Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Har en luftlekkasje på min S280(08) den siger ned etter at den har stått noen dager,spesielt på venstre side. Er det bare å skifte belger eller har noen en formening om det kan vere noe annet enn belgene som lekker Quote
slippern Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Min var også slik du beskriver, byttet begge belgene + kompressor, alt ok Quote
FrodeS Posted October 1, 2018 Posted October 1, 2018 Har en luftlekkasje på min S280(08) den siger ned etter at den har stått noen dager,spesielt på venstre side. Er det bare å skifte belger eller har noen en formening om det kan vere noe annet enn belgene som lekker Foran eller bak? Quote
haraldaa Posted October 1, 2018 Author Posted October 1, 2018 Den siger ikke ned når den står over natten Quote
Kjetil Otterlei Posted October 21, 2018 Posted October 21, 2018 Jekk opp bilen og såpevask koblingen til luften så finner du nok synderen,var slik på min nå var lekasje på nippel inn på belgen høgre side.Mitt problem nå er å finne ny con på plastslange som går inn på belg.Må muligens til å bestille slange som går fra fordeler over bakaksel til høgre side. Quote
haraldaa Posted October 21, 2018 Author Posted October 21, 2018 Ja,det kan jo vere vanskelig å se kanskje når den ikke siger ned før den har stått i 5 dager. Quote
Kjetil Otterlei Posted October 21, 2018 Posted October 21, 2018 Tok noen dager med meg og med salo så ser du nok lekasjen etter en liten stund ,men kan jo også være i selve belgen lekasjen er så da er de nok verre å finne men de er en begynnelse. Quote
haraldaa Posted October 21, 2018 Author Posted October 21, 2018 For sjekke det ja.Takk for tips Quote
Kjetil Otterlei Posted October 21, 2018 Posted October 21, 2018 Her er delenr A 000 327 00 69 om de skulle være nippel på belg som lekker,om de skulle være som hos meg at de er conen på slange som er defekt.Mulig samme nippel på fordelingsblokk over bakaksel, da den ser lik ut. Quote
Recommended Posts