POS Posted September 12, 2018 Posted September 12, 2018 Prøvde å bruke "det elektriske" hengerfestet for et par dager siden, men det vil ikke ned. Dette er "elektrisk" med en vribar knapp inne på venstre side i bagasjerommet på en Shooting brake. Altså stasjonsvognutgaven av CLS. Det er et rødt lys der som bliner ved å holde knappen i "åpne" posisjon. Ved å legge meg under bilen hører jeg en wire (liknende det som brukes til å åpne panser) bli dratt inn i hengerfeste-koplingen, og ser at wirestrømåen setter seg i spenn. Men får ikke dratt ned festet. Ved å rikke hardt frem og tilbake (opp og ned) så kjenner jeg at det er bevegelse. Bittelite. Kjennes egentlig ut som at låsen ikke har sluppet. Kanskje 1 mm bevegelse ytterst på kulen. Men dette sitter jo så håpløst trangt til, så kommer ikke til med å bende det ned med brekkstang eller slikt. Jeg har forsøkt å dunke med en hammer (på metallet), og prøvd å se noe sted å sprute inn 5-56, men ikke sett noen åpenbar åpning inn. Tips til hvordan jeg kan få ned hengerfestet? Quote
Peter Rasmussen Posted May 26, 2024 Posted May 26, 2024 (edited) Hvordan løste du dette problemet? Har samme isue og har prøvd det samme som du beskriver. Edited May 31, 2024 by Peter Rasmussen Correction Quote
Sven Håkon Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Hjelper det å trekke hjulet ut en cm eller så før du dreier på det? Quote
Recommended Posts