larsianer Posted September 10, 2018 Posted September 10, 2018 Fikk tak i et par brukte DRL lys (tåkelys), jeg ønsker å koble dem på de orginale kontaktene, men de DRL er 24volt, og da trenger jeg en step up, og kanskje en motstand for å få dette til å virke da jeg ønsker å ha orginal funksjon på den, altså tåkelys, og hjørnebelysning(blinkelys) Noen tips hær til omformer, og hvordan moststand jeg skal bruke Quote
Eirik Tømmerås Posted September 10, 2018 Posted September 10, 2018 Har du prøvd de som de er? Dette er vel LED og det er ikke uvanlig at disse går fra 8-32 volt. Quote
larsianer Posted September 10, 2018 Author Posted September 10, 2018 står på en gul lapp, ved ledningen til lysene, at dem kan bli ødelagt, ved å kobles til uten transformator, jeg har en som jeg fikk med, den er step up til 24 volt. er det noe måte jeg kan måle om dem tåler 12volt? så jeg antar jeg må bestille 2 stk step ups, da en til hvær side, og evt en motstand, men jeg trenger litt inputs, for å regne dette om!!!! Quote
Recommended Posts