Jump to content

Recommended Posts

Posted

En urørt bil er etter mitt syn helt original, kun byttet slitedeler og det er det. Original lakk og absolutt alt som den var da den forlot fabrikken. At lakk blir matt med tiden er jo bare sånn det skal være. Noen klarer sikkert i noen få tilfeller å holde en bil tålig blank, men ikke nybil glans. Da er den etter min mening urørt

Posted

Er den sveiset og lakkert kan det vel kalles "pusset opp" eller "restaurert", den er i hvert fall p? ingen m?te "ur?rt". Original vil jeg si kan brukes om bilen er noenlunde s?nn den var originalt. Andre felger g?r greit nok, men da er det ikke skiftet interi?r, motor og s?nt.

Posted

Hva betyr urørt og i original stand for deg? Er en bil som er sveiset og lakkert etc, en urørt original bil? Se for eksempel denne annonsen (ikke mb)

Finn kode 117131634

Jeg er urørt og orginal  Syversen  :lol: :lol: :lol:

Posted

Folk har kjøpt seg gulvmatter med AMG  logo , eksos hale med AMG  , har sett skrekk eksempler med en S 500  men på bagasje lokket  så står det 63 AMG ???  Hvem skal de imponere?  Ser de ikke hvor dumt dette er ??

Posted

Folk har kjøpt seg gulvmatter med AMG  logo , eksos hale med AMG  , har sett skrekk eksempler med en S 500  men på bagasje lokket  så står det 63 AMG ???  Hvem skal de imponere?  Ser de ikke hvor dumt dette er ??

Ser den, absolutt! Men så ser jeg også den andre siden  :D folk har det litt gøy med det. Dessuten er det jo mange som drømmer om slike biler, men som kanskje ikke har mulighet til å skaffe seg en. Noen synes sikkert det er gøy å ærte på seg andre i trafikken. Ja, grunnene er sikker mange. Men jeg forstår godt synet på jukseriet! Men når det virkelig kommer en skikkelig ekte AMG, så klarer man liksom ikke å la vær å høre det. Di store modellene med v8 hører man jo. Jeg kjører en del E6, og merker når de passerer. Det er ikke så lett å jukse lyden.

Fra AMG til Audi. Her om dagen oppdaget jeg en Audi med tilsvarende AMG power. Den var skikkelig rå. Ikke ofte jeg sikler på Audi, men den her var det råeste jeg har både sett og hørt fra den kanten. Den hadde v8, umulig å ikke høre det, med samme stil som AMG karosserimessig. Litt usikker på hva det var for en modell, men den så ut som en AMG e63, bare at det var Audi. Lurer på om det var en slik.

470_116273683.jpg

Hva har BMW i samme segment?