trondhla Posted September 5, 2018 Posted September 5, 2018 Bakluka faller i hue på meg med mindre det er 25 grader varmt, noe som vil bli sjeldent nå utover og derfor må jeg bytte gassdemper til luka. Har forsøkt å ta vekk sidedekselene i taket for å komme til men bak disse finner jeg gassbeholder til sideairbagene. Til disse er det festet et bånd og nå kommer jeg ikke videre. Båndet er festet til noe og strammes nå jeg forsøker å fjerne dekslene og jeg vet ikke riktig hva jeg skal gjøre videre. Bilde av gassbeholder her: https://www.motor-talk.de/bilder/heckklappendaempfer-g55995258/20130407-154308-i205947283.html Hvordan går jeg frem for å fjerne disse dekslene? Må jeg også fjerne noen deksler utenfra bak på bilen for å løsne festeskulene på dempere? Bilen er en fem-seter (ikke 7). Quote
Underwooz Posted September 6, 2018 Posted September 6, 2018 What is the update period and how do you recommend the source of the data? Quote
Recommended Posts