Thomas Madsen Posted September 4, 2018 Posted September 4, 2018 Noen som har noe sånn ca snittforbruk på en B180 2012mod lastet med totalt ca 500kg (folk og bagasje) når man ligger i ca 140km/t ?? Quote
Thomas Madsen Posted September 5, 2018 Author Posted September 5, 2018 Diesel Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Thomas Madsen Posted December 28, 2018 Author Posted December 28, 2018 For de som lurer endte det opp med 0,5l/mil i snitt på 4599km med snitt på 99km/t. Full bil Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Frode Sørensen Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 For de som lurer endte det opp med 0,5l/mil i snitt på 4599km med snitt på 99km/t. Full bil Det må jo kalles greit innafor Thomas. På siden kan jeg informere om at GL 450 CDIen min gikk tur/retur Eidsvoll-København i November. 6 personer ombord og maks med bagasje. Manglet 10 kg på maksvekt. Snittfart på 105km/t over 1330 km. Forbruk på 0.98 l/mil. Quote
Thomas Madsen Posted January 2, 2019 Author Posted January 2, 2019 Det må jo kalles greit innafor Thomas. På siden kan jeg informere om at GL 450 CDIen min gikk tur/retur Eidsvoll-København i November. 6 personer ombord og maks med bagasje. Manglet 10 kg på maksvekt. Snittfart på 105km/t over 1330 km. Forbruk på 0.98 l/mil. Veldig fornøyd med det, regnet egentlig med å ligge på 0.7 ca så 0.5 var overraskende lite. B’n gjør 189km/t så har ikke bare lusket rundt heller (toppfart med hjemlengsel, halvfull tank og sikkert litt medvind).. hvis ting går som planlagt står det snart en W166 ML 250 utenfor rett over helgen. Trenger noe å dra hest med. Den skal vistnok ha forbruk på 0.6 på blandet kjøring.. sliter litt med å tro på den.. alle andre 4matic jeg har hatt liker seg best rundt litern 0.98 som du hadde er ca samme jeg hadde på E320 4matic’n jeg hadde fullastet på DK tur.. var fornøyd med det jeg Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
CHARLIE Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 Det må jo kalles greit innafor Thomas. På siden kan jeg informere om at GL 450 CDIen min gikk tur/retur Eidsvoll-København i November. 6 personer ombord og maks med bagasje. Manglet 10 kg på maksvekt. Snittfart på 105km/t over 1330 km. Forbruk på 0.98 l/mil. Veldig fornøyd med det, regnet egentlig med å ligge på 0.7 ca så 0.5 var overraskende lite. B’n gjør 189km/t så har ikke bare lusket rundt heller (toppfart med hjemlengsel, halvfull tank og sikkert litt medvind).. hvis ting går som planlagt står det snart en W166 ML 250 utenfor rett over helgen. Trenger noe å dra hest med. Den skal vistnok ha forbruk på 0.6 på blandet kjøring.. sliter litt med å tro på den.. alle andre 4matic jeg har hatt liker seg best rundt litern 0.98 som du hadde er ca samme jeg hadde på E320 4matic’n jeg hadde fullastet på DK tur.. var fornøyd med det jeg Sent from my iPhone using Tapatalk Mye på gang hos deg skjønner jeg Quote
Thomas Madsen Posted January 5, 2019 Author Posted January 5, 2019 Mye på gang hos deg skjønner jeg Viktig at man ikke står fast Står nok en TENORITE GRAY METALLIC ML utenfor på Onsdag Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
CHARLIE Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 Mye på gang hos deg skjønner jeg Viktig at man ikke står fast Står nok en TENORITE GRAY METALLIC ML utenfor på Onsdag Sent from my iPhone using Tapatalk Spennende Tenorite Gray Metallic er en nydelig farge som passer ML utrolig godt Quote
Recommended Posts