Mr. Nygård Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 Teknisk presentasjon av et fritt valg tema Sted: Øygardsbakken, Sola Hos: Bernt Dato: mandag 19. mars Kl. 19:00 -> I tillegg til bildeframvisning, skal vi ha et lite årsmøte hvor ny formann i lokallag Stavanger skal velges. George har sagt seg villig til å ta dette vervet, og vi legger litt planer for sesongen som kommer.
Frode Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 Høres flott ut..!! Dugnaden er Torsdagen etter slik at vi få ta en diskusjon på hva vi trenger til det formål.!!
bska Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 Frode, kan du ta med det dyret av en laptop som du har med alle videofnutter, bilder og sånt ? PS! mener du filmet på Reve en gang, det har vi vel ikke sett....?
bska Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 HEY-HEY KONTRA !!! Det kom opp noe nå i kveld, jeg har ikke anledning til å ta imot dere 12. mars. Kan vi utsette til påfølgende mandag 19. mars ?
Mr. Nygård Posted March 7, 2007 Author Posted March 7, 2007 OK. Passet godt. Jeg er i London neste uke
CHARLIE Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Som sagt så begynner jeg å bli litt sulten etterhvert, så det hadde passet godt med litt pizza snart :lol:
Guest 2271 Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Da er jeg dessverre på jobb (kveldsvakt)... Sorry! Har forresten fått med meg MB TREFF-skiltet tilhørende Lokallag Stavanger - det ligger på hybelen og er med neste gang jeg treffer noen av dere....!
Frode Posted March 16, 2007 Posted March 16, 2007 Som sagt i en annen tråd så tar jeg med kake som Roger har dedikert Stavanger Avd, den står i kjøleskapet i Noredalen så de som er der oppe å skrur i helgen: "fingrene fra fatet"..!!.. Vi vil også gå igjennom Stavanger Avd til Landstreff og diverse, det vil planlegges et eget info-møte for turen til Gol, slik at de medlemmer i Rogaland som er "usikre" kan få den info og oppfølging som trengs... Det vil komme et infoskriv med dato og møte sted for dette om ikke lenge. Skal få sjekket kamera og film med fra kjøring på Reve, samt et par gode filmsnutter som er blitt samlet i det siste, slik at vi kan vise disse utover kvelden, vel møtt.!!..
Guest 2271 Posted March 16, 2007 Posted March 16, 2007 Det vil komme et infoskriv med dato og møte sted for dette om ikke lenge. Jeg jobber med å få kategorisert alle medlemmer i klubben inn i kategorier a la "Lokallag Stavanger" osv... Da får jeg samlet alle mail-adresser med 1 tastetrykk... Jeg håper å få gjort dette i løpet av helgen, og det vil letteregjøre muligheten for lokallag(ene) å sende ut info pr mail... Så dere venter kanskje til etter helgen, før et slikt info-skriv sendes ut?
Frode Posted March 16, 2007 Posted March 16, 2007 Yepp...vi går igjennom "teksten" på møtet på mandag.. Kjempeflott Roger..!!!
Frode Posted March 18, 2007 Posted March 18, 2007 Husk møte i morgen kl 1900, dette er for ALLE medlemmene i Rogaland, så vel møtt... Roger: sender du meg medlemslisten på mail.?
George Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 hei og hå lite aktivitet om dagene på forumet? alle skrur jo bil vettu snakkes i kveld!
bska Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Godt oppmøte, god stemning, effektivt årsmøte, mimre bilder Høydare: 1. Gratulerer med formanns tittel George ! 2. Mega gode kake sponset av Kicker (synd han ikke kunne komme, men håper han må på bukk før neste møte slik at kake tradisjonen kan opprettholdes)
Guest 2271 Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Godt oppmøte, god stemning, effektivt årsmøte, mimre bilder Høydare: 1. Gratulerer med formanns tittel George ! 2. Mega gode kake sponset av Kicker (synd han ikke kunne komme, men håper han må på bukk før neste møte slik at kake tradisjonen kan opprettholdes) Ha ha.. Det var bra at kaka smakte enda!! Joda, det kan nok være at jeg må på bukk igjen - og jeg stiller gjerne slikt "antrukket" igjen jeg!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now