Hans Kåre Isdal Posted August 30, 2018 Posted August 30, 2018 Fant denne bremse klossen langs veien.håper at det ikkje var frambremsen. den var slitt inn Metalett og. Nokon har nok ikkje bryr seg her.. Berre det starter... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 30, 2018 Posted August 30, 2018 Hvor var det du fant den? Jeg fant en bremseskive på e6 mellom Rygge og Son et sted. Lå på vei skuldra. Jeg ser mye rart. At folk ikke merker det. Alt fra støtfangere, takbokser, oljefat, kjøleskap, et helt tilhenger kapell og vet ikke hva. Folk gir så blaffen. Selv dyr gir de blaffen i. Her for et par uker siden så det ut til at en lastebil konvoi, altså flere trailere etter hverandre hadde kjørt over et rådyr. Det var kadaver og rød asfalt iallefall 200 meter. Ingenting igjen, bare pels og drit over alt... Bare kjørt videre Quote
ALiland Posted August 30, 2018 Posted August 30, 2018 Det lå en kvart, 3mm tynn bremsekive utenfor her for et par uker sider. burde riste godt i den bilen etterpå Quote
FrodeS Posted August 31, 2018 Posted August 31, 2018 Ikke helt utenkelig at det kan ha ramlet av et lass med søppel også. Det skal litt til å miste en bremsekloss eller -skive som var montert på bilen. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 31, 2018 Posted August 31, 2018 Det er sant... I fjor sommer , så så jeg tre takbokser på en 3 mil lang strekning. Hvordan klarer folk det? Ikke legge merke til at det forsvinner? Dem legger sikkert merke til det når innholdet skal sjekkes 😁 all bagasje er vekk Quote
Recommended Posts