Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er i ferd med å sette inn bakseter (rad 2) i min 2008 GL. Jeg har alt av originalt utstyr men har funnet ut at jeg mangler 2 av boltene til innfesting av det brede baksetet. Dette er festet med 2 ordinære bolter i forkant og 5 bolter i spesialstål i bakkant (4 inn mot midten og 1 ved døren). Har vært i kontakt med Bertel O. Steen men akkurat disse boltene er de ikke i stand til å finne delenunmmer på, heller ikke etter at de har kontaktet Tyskland. Boltene er 12x32 mm, er svarte med utvendig torx og er merket "Eska 10.5". Noen tips om hvor jeg kan få tak i slike, eller enda bedre: Er det noen som tilfeldigvis skulle ha slike liggende?

af6e626bcfdbc6593458cf7d68ae3e1f.jpg

• 2 weeks later...
Posted

Kan du sende meg VIN nr på PM, så skal jeg ta en titt!

Hvis du holder til i Oslo, så er Zachariassen's jernvare en butikk du MÅ besøke. Der har vi funnet mye rart. Send dem bilde/mål på epost, kan hende de kan sende i posten hvis du bor langt unna.

Husker de hadde bolter når vi trengte 12.9 bolter til svinghjulet på en drifting bil dagen før eventet :D