MortenBa Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Når jeg setter inn nøkkelen så går rattlåsen av, bensinpumpe starter osv. Når jeg vrir for å startet så skjer det ingenting. Målt strøm inn på starter når jeg vrir om nøkkelen til knappe 3 volt. Noen som kan hjelpe meg her? Quote
Vesto Posted August 26, 2018 Posted August 26, 2018 Sjekket startrele for eiring/dårlig kontakt? Ledninger og kontakter for det samme? Quote
MortenBa Posted August 26, 2018 Author Posted August 26, 2018 Har sjekket releet og ledningsfester. Har også prøvd å laske over for å se om jeg fikk strøm til starteren uten at det skjer noe. Startsperre feil? Quote
Vesto Posted August 26, 2018 Posted August 26, 2018 Hvis du mener at du har koblet strøm direkte på starteren uten at den går rundt, så er det antagelig ikke startsperren men selve starteren. Quote
MortenBa Posted August 26, 2018 Author Posted August 26, 2018 Lasket over i relefestet. Ved vanlig forsøk med nøkkel er det svak spenning til starteren. Målt på starteren Quote
Tor Anton Posted August 26, 2018 Posted August 26, 2018 Kan være kortslutning i starteren Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote
Recommended Posts