Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det noen som vet hvor breie dekk som går bak på en 1998 C180 W202?? (Jeg gidder ikke å stresse med å valse å sånn, så det må gå uten noe pes :wink:)

Hadde 245/40-17 bak ifjor, og følte at det var mye mer plass både innover og utover.

Posted

sliter du med grepet i regnværet Charlie ?

det er bare å møte opp i noredalen neste treff så er det sikkert noen 'felgteoretikere' der med tommestokk som kan gi deg noen tips

Posted

sliter du med grepet i regnværet Charlie ?

det er bare å møte opp i noredalen neste treff så er det sikkert noen 'felgteoretikere' der med tommestokk som kan gi deg noen tips

Hehe, tviler ikke. Skulle snart hatt noe pizza igjen, kjenner jeg begynner å bli sulten igjen :lol: :lol: :lol:

Posted

Jeg hadde 245/40-17 bak på min, på 8" felg. Innpresset var 35. I tillegg hadde jeg 10mm spacere. Da la de seg meget godt ut mot skjermkanten, og noe særlig mer hadde neppe gått uten subbing. Innover mot bilen mener jeg og huske at det var veldig god plass uten spacer. Så da får du ta frem kalkulatoren og begynne å regne :wink:

Ble forøvrig meget bra å kjøre med spacerne. Litt mindre understyrt og meget morsom ved litt aktiv kjøring :D Det var skikkelige spacere av god kvalitet og med sentreringsring. Kjøpt hos Felgimport!

Posted

Jeg er nå overbevist om at du skal kunne få på, uten nevneverdige problemer av beskreven art, 9,5" felg bak... gjerne med 255/30 dekk bak, og så går det nok med 8" foran og 225/35 dekk...

ET bak: ca 25-30, ET foran: 20-25....

Høres ikke det fornuftig ut, Charlie?  :lol:

Posted

Jeg er nå overbevist om at du skal kunne få på, uten nevneverdige problemer av beskreven art, 9,5" felg bak... gjerne med 255/30 dekk bak, og så går det nok med 8" foran og 225/35 dekk...

Høres ikke helt borte ut dette, Roger! Kanskje ET skulle vært høyere enn du foreslår, men ellers høres det bra ut :wink:

Posted

Høres ikke helt borte ut dette, Roger! Kanskje ET skulle vært høyere enn du foreslår, men ellers høres det bra ut :wink:

Hva er standard ET på din nå da, Charlie?

Posted

ET20-25 foran på 202 med 8" felg og 225 bredde :lol:

Ehhh, glem det :wink:

ET35 går akkurat. Eller akkurat ikke. Litt subbing, ikke så det høres men det blir veldig polert :lol:

Posted

Hva er standard ET på din nå da, Charlie?

ET37

Posted

Hva resultatet ble kan du se i min C-klasse tråd. Trykk på linken i min signatur 8)

Hva er dimensjonene, og hva er ET? Har du max av det du kan få på nå?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...