Vaajaren Posted August 18, 2018 Posted August 18, 2018 Må faktisk si at jeg sliter med å lufte bremser på W164. Har byttet bremseslanger, og caliper fremme. Luftet ikke i riktig rekkefølge første gang, nå har jeg luftet 1 liter på hver nippel i rekkefølge HB, VB, HF, VF. Bilen bremser som bare det, men jeg klarer å presse pedalen helt i bunnen. Samt at hvis jeg pumper to-tre ganger blir den hard, men om jeg holder jevnt press på den siger den sakte innover. Noen tips? Har luftet med trykk på reservoar (Romess lufter) Sent fra min SM-N950F via Tapatalk Quote
Tor Anton Posted August 18, 2018 Posted August 18, 2018 Har du luftet mens bilen går?? Å pedalen synker, men du har ikke merket det før for du har ikke sjekket det tidligere. Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote
Vaajaren Posted August 18, 2018 Author Posted August 18, 2018 Har du luftet mens bilen går?? Å pedalen synker, men du har ikke merket det før for du har ikke sjekket det tidligere. Sent fra min H8324 via Tapatalk Har ikke luftet når den går nei. Men har vært å kjørt endel nå, og jeg tror nok det er noe der i det du sier; har ikke sjekket pedalen slik tidligere. Det virker nemlig ikke for å være noe galt med bremsene på noen måte og jeg synes pedalen tar mer på samme tid som før også Sent fra min SM-N950F via Tapatalk Quote
Recommended Posts