BussUlf Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Selger mine prosjektorlys til SLK da jeg ikke rakk å montere før bilen ble solgt Pris kr. 300,0 Kjøper henter i Holmestrand eller betaler frakt Kontakt: ulf-dahl@online.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobrekke Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Hei Jeg kunne godt tenkt meg å kjøpt prosjekter dør lyset som du har til salgs hvis de fortsatt er det. Hilsen Torbjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BussUlf Posted August 12, 2018 Author Share Posted August 12, 2018 De er fortsatt tilsalgs, det er bare 2 som har forhørt seg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobrekke Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Hei, jeg kjøper de. Får ikke hentet de før etter neste uke da jeg er bortreist. Jeg kan godt vipse deg penger eller betale når jeg henter de. Torbjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BussUlf Posted August 13, 2018 Author Share Posted August 13, 2018 Det går bra. Ta kontakt. Hvis du vipser til tlf. 97711758 og sender navn og adresse, så skal jeg sende dem til deg, eller du kan vente til du kommer hjem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobrekke Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Fint, da vipser jeg deg 300,- så sender du de til meg. Torbjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BussUlf Posted August 13, 2018 Author Share Posted August 13, 2018 Navn og adresse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobrekke Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Sendte det på vips med det er: Torbjørn Brekke Nedre Gunnaråsen 38 3475 Sætre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts