espenmal09 Posted August 9, 2018 Posted August 9, 2018 Jeg har bare hatt eldgamle biler før. Nå har jeg litt nyere biler, en W204 fra 2010 og en W212 fra 2011. Hvordan finner jeg ut når disse skal på service? Quote
Frode Sørensen Posted August 9, 2018 Posted August 9, 2018 Jeg har bare hatt eldgamle biler før. Nå har jeg litt nyere biler, en W204 fra 2010 og en W212 fra 2011. Hvordan finner jeg ut når disse skal på service? Modellene du nevner sier selv fra når de skal på service, evt kan du bla deg fram til informasjon om det på skjermen mellom turteller og speedometer. Bla her gjør du med knappene på rattet. Quote
espenmal09 Posted August 10, 2018 Author Posted August 10, 2018 Takk! Har noen et bra verksted å anbefale i Stor-Oslo-området for vanlig service? Quote
Frode Sørensen Posted August 10, 2018 Posted August 10, 2018 Ja, jeg har nylig og svært god erfaring fra Aarsby Bil på Skjetten/Olavsgaard. De har som regel rimelig kort ventetid på time på verkstedet samt at de er behjelpelige med henting/bringing på toget eller lånebil ved behov. Dersom du er medlem i klubben får du også en hyggelig medlemsrabatt ved fremvisning av medlemskortet. Quote
Recommended Posts