_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 7, 2018 Share Posted August 7, 2018 Noen som har en w123 delebil stående? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trbj Posted August 7, 2018 Share Posted August 7, 2018 Kjenner til et par bra 123, hva trenger du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 7, 2018 Author Share Posted August 7, 2018 Hei! Trenger en list som sitter inn mot vindu på en av framvinduene. Den er 66cm lang. Gummilist med metall inni. Metallet holder igjen noen små klips som den chrom /pyntelist sitter fast i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trbj Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Hei, fant lista du trenger, - to stk. til og med, men begge var helråtne og mosegrodd. ingenting å ha. sorry! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 11, 2018 Author Share Posted August 11, 2018 Den er god Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 3, 2019 Author Share Posted May 3, 2019 Noen som har kjøpt delebil i det siste som kan ha det jeg leter etter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 16, 2019 Author Share Posted July 16, 2019 Er det noen som kan hjelpe meg med delenummer på denne lista? Jeg har klart å miste det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted August 14, 2019 Share Posted August 14, 2019 Er det noen som kan hjelpe meg med delenummer på denne lista? Jeg har klart å miste det Hey, kan det være denne lista? Står et dele nr der, men et w126 nr ser jeg. https://www.ebay.co.uk/itm/273339913488 Og her finner du flere: https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=mercedes+w123+door+window+glass+outer+rubber+seal&_sacat=0 Her er det en som har vært edru når han har priset listen og ikke minst frakten: https://www.ebay.de/itm/Tur-Abdichtschiene-Fenster-schachtleiste-Leiste-Mercedes-Benz-W123-S123-E-W126-S/113634613039?fits=Make%3AMercedes-Benz&hash=item1a7526972f:g:yhYAAOSw6aVcYmqI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 14, 2019 Author Share Posted August 14, 2019 Ja! Jeg fikk endelig tak i på ebay i forgårs. Så da er det håp takk for linken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kathrynsaf Posted December 20, 2019 Share Posted December 20, 2019 Her er altså ingen bestemmelser tatt , men jeg har som smått begynt å tenke på dette som en vei å gå. Derfor hadde det vært kjempeflott om noen hadde litt info å komme med før jeg drøfter det med mannen... Klinikker-priser-erfaringer-resultater... Håper noen kan hjelpe meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted December 21, 2019 Share Posted December 21, 2019 20 hours ago, Kathrynsaf said: Klinikker-priser-erfaringer-resultater... Ehh, dette virker ikke som et spørsmål vedr. vinduslister til en gammal Mercedes, er du i feil forum, Kathrynsaf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted December 21, 2019 Share Posted December 21, 2019 Det er spam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 21, 2019 Author Share Posted December 21, 2019 Spesiell spam 🤔 Hva er greia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted December 22, 2019 Share Posted December 22, 2019 Tror det er en feilpostering, det virker mere som noen tanker rundt en fettsuging eller puppejobb... Med vennlig julehilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 22, 2019 Author Share Posted December 22, 2019 Hehe, kanskje det 😁 Passer dårlig med w123 deler der. Må bli noe vacuum tanker eller noe i den gaten der da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts