MatsKorsveien Posted July 26, 2018 Posted July 26, 2018 Hei! Har en mercedes w204 ifra 2008mmed navi. Tror mavigasjonen kunne trengt en oppdatering, er dette noe jeg kan gjøre selv? Fikk med dvd ofra forige eier, men denne fulgte vel med bilen da den var ny i 2008.. Quote
Frode Sørensen Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Oppdatering av kartverk på disse består i å kontakte en forhandler og bestille en oppdateringspakke. Hva dette koster for akkurat din bil er jeg ikke sikker på, men når jeg sjekket pris for en B-klasse av nyere utgave så kom det på ca. 2.700,-. Da får du bare den ene oppdateringwn, den neste oppdateringen om et år eller mer koster det samme igjen.. Quote
Eirik Tømmerås Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Hører et søskenbarn med Audi forteller at i den brukes det google maps. Altså gratis og oppdaterte kar til enhver tid. Ja, ja noe bra er det med ringOplene. Quote
Frode Sørensen Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Hører et søskenbarn med Audi forteller at i den brukes det google maps. Altså gratis og oppdaterte kar til enhver tid. Ja, ja noe bra er det med ringOplene. En bekjent sier at han har gratis oppdatering av kart i ringOpelen sin de første tre årene fra ny bil, deretter begynner det å koste peeng.. Så ja, det er mulig at de bruker Google Maps, men er mulig litt variasjon fra marked til marked og modell til modell. Kompisen min bor i UK. Quote
Recommended Posts