LimitedHansen Posted July 20, 2018 Share Posted July 20, 2018 Har brukt en Kiwi Plx enhet for å lese av koder på min bil opptil flere ganger med en Apple enhet uten problemer. Men etter bytte av telefon til Android enhet så finner ikke telefonen 'nettverket' som PLX'en danner. Applikasjonen jeg har brukt heter 'DashCommand' , tilgjengelig for både Ios og Android, fungerer veldig bra, men alt stopper opp da android enheten ikke finner PLX'ens nettverk. Verken bluetooth eller Aux tilkoblingen fungerer heller ikke. Har prøvd å research'a på Google om PLX har et "hat" for android men finner ingen som har samme tilfelle. Har alt gitt bort Apple enheten min til søskenebarnet så jeg står uten Apple enhet for øyeblikket. hehe. Noen her som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Sørensen Posted July 23, 2018 Share Posted July 23, 2018 Som et lite "long-shot", prøv applikasjonen "Torque" for Android og se om den får kontakt med Kiwi'en din over BT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts