Nicolayb Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 heisan har da en mb 308D sprinter som da trenger litt teknisk hjelp med lurte på om det er vanlig og ha et ekstra diesel filter ved motoren har det på min men føler at den ikke får nok diesel også lurte jeg på hvor folk som har samme type bil får deler fra mitt sted nå i det siste har vært skroten Quote
E_S Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 Hvorfor tror du den ikke får nok diesel? Disse bilene er skrekkelig trege selv når alt er 100% i orden. Quote
Nicolayb Posted July 20, 2018 Author Posted July 20, 2018 Hvorfor tror du den ikke får nok diesel? Disse bilene er skrekkelig trege selv når alt er 100% i orden. tror det siden den driver å hoster så fælt å merker det når jeg tråkker på gassen Quote
E_S Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 Om en dieselmotor får for lite drivstoff vil den fremdeles gå jevnt, bare enda dårligere. Om den fusker og hoster er det noe annet som er problemet. Quote
Recommended Posts