Jump to content

"Coolant" visir workshop feilmelding

Eltrubu

Recommended Posts

Hallo, har fått inn en feilmelding i computeren på min 2006 mod c200 diesel. Coolant visit workshop sier den og skru deretter på vifta på full guffe. Har vært på mercedes å sjekket feilen, og fikk beskjed om at jeg måtte bytte vifta.

Jeg har no bytta vifta, men feilen er fortsatt der. Er det noen som kan hjelpe meg? Desperat! 😵

Dette er en gjenganger. Oftest er det viftestyringa som har røket. En alu.boks ca på størrelse med en stor fyrstikkeske. Det er ganske mange versjoner av denne, å mange går omhverandre

Sent fra min H8324 via Tapatalk

Vet du hvor denne boksen ligger eller, og evt hvor en får tak i en ny slik? :)

På 210 satt den under venstre framlys.

Mener at noen her har nevnt at den satt i viftekappa på noen modeller.

Jeg ringte en av samarbeidspartnerene våre (Båstad bil) å fikk nummeret på alle versjonene som passet min bil å så drog jeg vil den lokale huggeren å fant en.

Den gangen hadde ikke Båstad noen flere brukte inne. Er dåg hugget mange biler siden den gang så mulig de har nå.

Ellers er det mange på finn osv som har noe.

https://m.ebay.com/itm/MERCEDES-E-CLASS-W203-A-C-AIR-CON-FAN-CONTROLLER-RELAY-A0275458032/282386442605?hash=item41bf8b296d%3Ag%3A1fEAAOSwax5YvolD&_nkw=Mercedes+w203+fan+controller&_from=R40&rt=nc

På 210 satt den under venstre framlys.

Mener at noen her har nevnt at den satt i viftekappa på noen modeller.

Jeg ringte en av samarbeidspartnerene våre (Båstad bil) å fikk nummeret på alle versjonene som passet min bil å så drog jeg vil den lokale huggeren å fant en.

Den gangen hadde ikke Båstad noen flere brukte inne. Er dåg hugget mange biler siden den gang så mulig de har nå.

Ellers er det mange på finn osv som har noe.

https://m.ebay.com/itm/MERCEDES-E-CLASS-W203-A-C-AIR-CON-FAN-CONTROLLER-RELAY-A0275458032/282386442605?hash=item41bf8b296d%3Ag%3A1fEAAOSwax5YvolD&_nkw=Mercedes+w203+fan+controller&_from=R40&rt=nc

Passer denne delen til mb C-klasse? Jeg fikk beskjed fra Bertel o Steen at denne ikke passet og at jeg måtte ha en lignende men annen del å den kostet 10 lapper 😵