Jump to content

Sven Håkons 2014 E200 Cabrio


Sven Håkon

Recommended Posts

  • 5 months later...

Det er bare å gratulere med en fantastisk flott cab! Jeg opplever det samme som du skriver ;man nyter selve turen på en helt annen måte. Det å komme frem til et eksakt tidspunkt om man er på tur blir ikke like viktig lenger da selve turen i seg selv blir så mye mer.

 

Du/dere har vært på en skikkelig drømmetur jeg har ønska meg siden jeg fikk min uten tak. Men min bedre halvdel ønsker ikke å være med på en så lang bilferie Jeg for min del hadde ikke hatt noe imot endel kilometer nedover Europa!

 

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å gratulere med en fantastisk flott cab! Jeg opplever det samme som du skriver ;man nyter selve turen på en helt annen måte. Det å komme frem til et eksakt tidspunkt om man er på tur blir ikke like viktig lenger da selve turen i seg selv blir så mye mer.

Takk, og helt enig ja - tar meg også i å lete etter helgeturer og andre påskudd for å 'ta bilen' :-D

 

Du/dere har vært på en skikkelig drømmetur jeg har ønska meg siden jeg fikk min uten tak. Men min bedre halvdel ønsker ikke å være med på en så lang bilferie Jeg for min del hadde ikke hatt noe imot endel kilometer nedover Europa!

Er man ikke opptatt av bil så er det forståelig at en så lang tur kan virke kjedelig, men for noen år tilbake var min daværende samboer og jeg på en tilsvarende tur. Ikke bare er hun mindre opptatt av bil og biltur, men har ikke en gang lappen. Og med unntak av at vi feilberegnet tiden litt og måtte skynde oss nordover igjen på slutten, var det også for henne en fin tur. Stå på og legg opp turen etter din partners tålmodighet og humør :-D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

It's baaaack!

 

18d2f32f91ffbaf54e749cab69c15a40.jpg

 

Årets påske bød på en litt mer relevant oppstandelse for min egen del; Caben hentes ut fra vinterdvalen og klargjøres for sommersesongen! I strålende solskinn og nærmere 20 grader ble første tur på nesten sju måneder gjennomført - Og foruten at det ene bakdekket hadde mistet litt luft (noe som ble varslet av dekktrykksmonitor i løpet av de første 100 metrene), har jeg ikke funnet noen andre tegn på at den har stått urørt så lenge. Tipper det blir mange (s)mil bak rattet i denne i månedene som kommer!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ja, det må være en lidelse i detta været  :lol:

Uff ja, men hva skal en gjøre når en ikke har andre biler (med skilt på) da?  :shock:

 

Pen den caben din.

Takk! Aldri vært noen voldsom fan av 207-karosseriet tidligere, men etter å ha eid den i et års tid må jeg si at jeg liker det bedre og bedre. :-D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Selv om det etter sigende skal bli 'Indian Summer' i hovedstaden til uka, er det ikke til å komme unna at sommeren er på hell og at det blir lenger og lenger mellom dager som egner seg for toppløs kjøring. Den relativt nyervervede sommerbilen er derfor parkert for vinteren, og her kommer en liten oppdatering om hvordan det forløp seg.

 

 

Allerede få dager etter at jeg overtok denne bilen ble beslutningen tatt om at den ikke skulle brukes året rundt (som opprinnelig planlagt). Min far, som elsker å ta godt vare på ting, lot seg relativt enkelt overtale til å la meg parkere den i deres garasje i Stavanger over vinteren, så alt som gjenstod var å finne et passende tidspunkt å kjøre den dit fra Oslo hvor jeg bor. Det måtte være sent nok til at jeg fikk med meg noen av de fine høstdagene, men tidlig nok til at jeg ikke trengte å være bekymret for å kjøre dit med sommerdekk. Siden den gamle 211en min, som nå er nedgradert til vinterbil, stod parkert i hytta i Lærdal for sommeren, måtte også henting av denne legges inn i regnestykket. Valget falt på nest siste helg i september, siden mine foreldre da skulle opp for å stenge av hytta og jeg da kunne sitte på med dem. Jeg tok en såkalt oval weekend og kjørte vestover etter endt arbeidsdag onsdagen i forkant. Målet var å kjøre over fjellet med taket nede, men jeg kom ikke lenger enn til Notodden før "Knud" kom over meg med både regn og vind så det monnet. I det minste fikk jeg testet at taket var tett - her fra nedturen mot Dalen:

 

IMG_4052.jpg

 

Regnet gav seg innimellom, men ikke lenge nok til at taket tørket nok til å legge ned, så resten av turen ble foretatt med taket på - ikke akkurat den sistereisen jeg så for meg for sesongen:

 

IMG_4062.jpg

 

 

Dagen etter ble skiltene levert inn, før jeg begynte klargjøringen for lagring. Jeg fant ut at dette faktisk var første gang bilen ble vasket i mitt eie - jeg har gjennom hele sommeren spylt den regelmessig, og dette har vært nok til at den har holdt seg bra i over 12Kkm! Lys bil er jammen betydelig enklere å holde enn mørk bil:

 

IMG_4068.jpg

 

Felgene var nok det av bilen som så verst ut, men heller ikke disse så ut til å ha vært brukt så mye som de faktisk hadde siden forrige vask. Litt småtjafs fant riktignok Iron-Xen, men ille var det ikke:

 

IMG_4069.jpg

 

Etter en god vask bar det inn i garasjen for tørk og detaljvask:

 

IMG_4075.jpg

 

 

Bilen er utstyrt med en såkalt AIRCAP over frontruten, som er en vindavviser som "løfter" luftstrømmen over kupeen for mindre vind ved kjøring uten tak. Denne fungerer utmerket, og strekker virkelig muligheten for toppløs kjøring - men; den samler dessverre også en god del insekter, som jeg ikke var videre interessert i å la ligge der til neste sesong:

 

IMG_4077.jpg

 

Så da var det bare å finne frem støvsugeren og begynne - her er halvparten tatt:

 

IMG_4089.jpg

 

..og vips, så var den klar til en ny sesong igjen:

 

IMG_4090.jpg

 

 

Jeg hadde hverken tid eller ambisjoner til å ta motorrommet grundig, men dro bare raskt over med en klut - det ble greit likevel:

 

IMG_4080.jpg

 

Men det så ut til å ha vært ubudne gjester oppi der! Jeg så heldigvis ingen andre spor til dette, og fjernet restene av lappen som tydeligvis var god på smak:

 

IMG_4078.jpg

 

 

Jeg fikk også gjort noen mindre modifikasjoner som jeg hadde planlagt - selv om det ble færre enn planlagt på grunn av treg postgang. Den første, og relativt lite arbeidskrevende, var å bytte panseremblemet til ny type med sorte detaljer fremfor blå:

 

IMG_4065.jpg

 

IMG_4082.jpg

 

 

En annen ting jeg gjorde var å bytte hjulbolter. Mercedes bruker stort sett de samme kjipe boltene på alle modellene, men av en eller annen grunn får de kjipeste utstyrsmodellene de mest blingy boltene:

 

IMG_4083.jpg

 

Her et hjul med originale, mørke og korroderte bolter:

 

IMG_4084.jpg

 

Og her det samme hjulet med nye, jålete bolter:

 

IMG_4085.jpg

 

 

Så, etter en god del vasking og pussing, tørking og mindre modifikasjoner, var bilen omsider klar for å parkeres til dagene igjen blir lengre og lysten på å kjøre uten tak igjen overtar:

 

IMG_4095.jpg

 

Og etter å ha tørket i et døgns tid ble det nyinnkjøpte trekket lagt over. Dette er av typen som puster samt beskytter mot UV-stråler, er relativt formsydd og generelt later til å være av god kvalitet. Tiden vil vise hvordan dette går sammen med stofftaket, men det skal basert på andres erfaringer gå fint. Neste gang jeg får sjekket hvordan det står til med bilen blir til jul, hvor det kanskje også blir tid til et par andre mindre modifikasjoner.

 

 

Med endt vinterprep ferdig, bar turen nordover mot Lærdal på fredagen sammen med mine foreldre i deres 211. Vestlandet leverte som vanlig spektakulære omgivelser, selv om turen var lenger enn jeg husket fra barndommens bilferier:

 

IMG_4107.jpg

 

Da vi kom til Lærdal viste det seg at en liten gjeng fra klubben også var der den samme kvelden i forbindelse med vestlandsturen, så det ble litt sosialisering med bilprat attåt som bonus!

 

 

Dagen etter sveivet vi min egen 211 i gang og fikk kjørt den ut fra lagring, med fingrene krysset for at føret over Hemsedalsfjellet var bra nok til å kjøre over med sommerdekk - dagen før sa veimeldingene at dette ikke var mulig. Været viste seg heldigvis å være i godlynne, så turen ble riktig så fin - det er noe helt eget med fjellandskapet om høsten:

 

IMG_4151.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da var sesongen over for denne traveren. Mine foreldre kombinerte henting og bringing av henholdsvis sommer- og vinterbil med et besøk over helgen, så årets siste tur med vind i håret ble for min del hjemmefra til kontoret. 211en har stått hjemme hos dem siden april, og nå er det denne bilens tur til å tilbringe noen måneder under trekk i garasjen deres. Jeg må fortsatt reise bort for å klargjøre den til vinterlagring, men det må bli en helg litt senere i høst

Her startet turen videre til Stavanger for vinterlagring:

.IMG_4124.thumb.jpg.1b6edc38b85bfcc812325c69a590519c.jpg

 

 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Helt siden mine foreldre hentet denne bilen hos meg i slutten av september har planen vært å dra hjem til dem og klargjøre den for vinterlagring. Tiden har dog ikke strukket til før, men det ble heldigvis tid til å flikke litt på den nå i juleferien.


Mot normalt har det vært mye opphold og til og med sol i Stavanger i julen, så det var overraskende gode forhold (om enn ganske kaldt) til å vaske bilen:

 

IMG_4453.thumb.jpeg.1c95ba95475def6a33b7771f1b431ffc.jpeg

 

IMG_4455.thumb.jpeg.c84aea10852b487347840768381fa23e.jpeg

 

 

I fjor rensket jeg AirCapen ved å støvsuge bort alle insektene, men i år prøvde jeg en annen løsning med godt resultat - en liten dusj insektsfjerner og en sprut med hageslangen fra baksiden, og vips så var den ren og klar for en ny sesong igjen:

 

IMG_4457.thumb.jpeg.fde0cb37369597b5b5540d99efa3ff99.jpeg

 

 

I forbindelse med vaskingen kjørte jeg litt frem og tilbake foran huset for å tørke bremsene og la motoren få skikkelig driftstemperatur. Samtidig fikk den også hilse på nybilen:

 

IMG_4458.thumb.jpeg.a1f0ef10734f9ad5780c5eef2be1b0ae.jpeg

 

 

Og vips, så var bilen ren og pen! Innsiden trenger også en liten shine, og etter at bilen har tørket er den igjen klar for å gjemmes under trekket i påvente av våren igjen:

 

IMG_4464.thumb.jpeg.9411a62ca4b6c18c4be9a5271589b9c7.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

I dag var bilen tørr nok til å kunne plasseres under trekk igjen, men før det kunne gjøres måtte jeg også rengjøre innsiden og rydde litt:

 

IMG_4555.thumb.jpeg.9630802ab938843da6e21f17d9b07965.jpeg

 

Utgangspunktet var, med unntak av noen «rester» fra litt for nærgående fugler på tampen av sommeren, stort sett bare støvete, så jobben gikk for det meste i støvsuging og støvtørking. Resultatet ble bra nok til at jeg gleder meg stort til å hente den ut for sommeren igjen:

 

IMG_4559.thumb.jpeg.f6f10f525dfbeb7e4c3de1d6a9091d1b.jpeg

 

Det er kanskje noen som lurer på hva jeg har hengende fra sladrespeilet, og det er en fiffig sak jeg fant for å absorbere fuktighet i bilen; krystallene øverst absorberer fukten, som deretter renner ned i posen under:

 

IMG_4561.thumb.jpeg.ab759c26dce55bb7e0152af840a9a910.jpeg

 

 

Med både interiør og eksteriør unnagjort var det bare å nyte resultatet:

 

109C2A21-4889-40D8-B810-6250BB410F8C.thumb.jpeg.4f3d624cf694848d6b196434259db2e7.jpeg

 

 

Deretter var det bare å lirke bilen så langt inn i hjørnet som mulig, få et «siste» glimt av den toppløs...

 

92A04749-63F2-4653-9BF9-9B5A17902343.thumb.jpeg.1a64e5fedec3d4ef49890411e5a17939.jpeg

 

..felle opp taket for siste gang i år (haha)...

 

36F655B8-B43F-4E71-ADFC-B6470659D293.thumb.jpeg.532b1f80648bfaf8c488f6bf03ebdb24.jpeg

 

...og koble på batteriladeren og legge på trekket...

 

73202CE2-1912-43FC-A125-D1AB34CB78F6.thumb.jpeg.a8f6eb8993aaadb55a68a993ea75cb63.jpeg

 

..så står den forhåpentligvis trygt og godt til påsketider igjen! Deilig å få gjort dette endelig, om enn litt sent i sesongen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Fikk omsider hentet ut skilt og EU-godkjent denne deilige maskinen igjen:

 

02347F69-FF36-4D77-BBFA-4360240B84A1.thumb.jpeg.41033d39b131f776df4ba5d12e62a121.jpeg

 

Etter å ha kjøpt CLSen og rattet den en stund var jeg usikker på om det ville føles like stas å hente ut denne igjen, men joda, det var fortsatt fantastisk deilig! Nå blir det toppløs kjøring i noen måneder, krysser fingrene for en sommer med rikelige med opphold (og lov til å dra steder)! 🤞

Edited by Sven Håkon
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Noen raske glimt fra helgens sørlandstur* med Lokallag Stavanger:

 

På vei sørover etter å ha sving av etter Drammen for å kjøre E134 og 'indre vei':

IMG_1459.thumb.jpeg.0c308ee4c20848b3d6784575da214a81.jpeg

 

 

Bilen stod i grunnen i ro mesteparten av helgen, men vi tok en liten drive-out på søndagen for å lufte oss litt. Vi stoppet på et passende sted for en liten fotoshoot (legg merke til asfalten):

IMG_1562.thumb.jpeg.7bbe23a06c3fa2f928f75c0ac23116a2.jpeg

 

IMG_1539.thumb.jpeg.c03c5aa7c04d90ab93b21591e5bf09c1.jpeg

 

IMG_1545.thumb.jpeg.97ab8dfd5d62a0cbc782f437482dcbe3.jpeg

 

IMG_1549.thumb.jpeg.d8fdd8f24bbe5c30002f2d18953167a0.jpeg

 

 

Som for de fleste i sør-Norge var det jo full sommer hele helgen, og da jeg kjørte hjem mot Oslo på mandagen så jeg 30.5 grader på det meste - i fart! Stoppet jevnlig både for å nyte omgivelsene og oppdatere solkremens effekt, noe som virkelig trengtes:

 

IMG_1624.thumb.jpeg.25626aa57285babd980e214f690e1729.jpeg

 

Ingen roadtrip i Norge uten litt spaghettivei:

IMG_1660.thumb.jpeg.af3418e3a51fa4d6cf64f747ee28bbbf.jpeg

 

På vei nedover klarte jeg å unngå en ny tunnel som hadde dukket opp, noe jeg hadde planlagt på vei hjem også. Et øyeblikks uoppmerksomhet førte dog til at jeg likevel endte opp inni denne, og ble ganske overrasket over å finne et lignende kammer som i Lærdalstunnelen:

IMG_1666.thumb.jpeg.c367c1ab1d0c87e9459b9913a0b0aac1.jpeg

 

 

*Hele utflukten ble gjennomført i tråd med FHIs retningslinjer, og de nødvendige forholdsregler ble selvfølgelig overholdt.

 

 

Edited by Sven Håkon
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

For en ukes tid siden fant jeg ut at jeg skulle flytte hjemmekontoret ut av hjemmet, og bestemte meg for å stikke på hytta i Lærdal noen dager. Bagasjerommet ble pakket fullt av alskens ting jeg tenkte at jeg kom til å trenge, laptop og ekstra skjerm, samt nye bremser. Jobbet fra Lærdal i noen dager og hadde en helg der, som ble brukt til å besøke slekta og å nyte finværet med taket nede.

 

Turen opp dit fra Oslo, diverse rundturer i området rundt, samt turen videre til Stavanger som ble neste destinasjon, ble alle foretatt med himmelen som tak. Joda, 8 grader på vei over en fjellovergang nærmere midnatt er jo ikke drømmescenario med åpen bil, men det er utrolig hvor mye det hjelper å skru opp varmeapparatet og aktivere AIRcap og AIRscarf! Her er noen glimt fra turene:

 

Kl 22:00 i Valdres::

C1932D9E-B5BF-4A99-A528-2AE66BCA2139_1_105_c.thumb.jpeg.1b464328727b38adf0585e6e2c025012.jpeg

 

Kl 23:00 ved Tyinkrysset:

CEE0DC62-3795-4895-A7FA-ECBE176ADF39_1_105_c.thumb.jpeg.f7504b10245e17bb22d416b157d2d551.jpeg

 

Over Aurlandsfjellet:

8A509C95-DFDF-4096-88D4-E062F9D47B92_1_105_c.thumb.jpeg.b65128b2f72e3d2849e003b80f21b417.jpeg

 

På vei ned til Aurland:

2594E736-6E27-4B43-9A61-5E07CFC50DAD_1_105_c.thumb.jpeg.ea0528eb011a164dbe1be1c98ca53a9e.jpeg

 

I Lærdalstunnelen:

1B790E78-80F4-42A4-9447-86248904D8AD_1_105_c.thumb.jpeg.cf7bb63830c6bf7fe822e29efc055481.jpeg

 

Kl 21:00 i Hardanger:

4C0CC649-802F-46E1-9BFC-1CD81EEBE386_1_105_c.thumb.jpeg.c13368c49b8db0fbe23b6201de5708c4.jpeg

 

Ved Låtefoss:

20670220-D6AF-4BAC-A32C-E9DA1BB37963_1_105_c.thumb.jpeg.8e66d521223cd90e60fb38653327415d.jpeg

 

Kl 23:00 ved Gullingen i Sand:

5AF78CFC-9FFC-4D40-BC9D-3DE7132F59CF_1_105_c.thumb.jpeg.8ce0992be20a17aa275538ffa61aee38.jpeg

 

Kl 23:30 i Stavanger sentrum

91DFAE3B-319F-4A0C-BE1E-CF8E2AB5E177_1_105_c.thumb.jpeg.4455516dd53cabf77e22f1e6e5779995.jpeg

 

 

I Stavanger hadde jeg planlagt å gjøre to ting med bilen; Bytte bremsene foran samt få unna A-servicen som bilen krevde. Klosser og skiver foran ble påpekt da bilen ble EU-godkjent i mai, uten anmerkning men med beskjed om at de nok måtte påregnes å byttes snart.

 

Jeg har siden bilen ble kjøpt planlagt å oppgradere bremsene, dels for å bedre effekten og dels for å forbedre utseendet - de originale kalipperne så mer ut som bakbremser enn forbremser, tross helt OK størrelse på skivene (295x28mm). De nye kalipperne er tilsvarende dem som ble levert på biler med 'Sportspakke eksteriør' og 'AMG-pakkene', og har sågar 'Mercedes-Benz' skrevet på dem. De tilhørende skivene er drillede skiver i dimensjonen 322x32mm, så det er også en liten økning i overflate.

 

Telefonen min nullstilte seg selv (!) midtveis i prosessen, så jeg mistet noen bilder av hvordan det så ut både før og etter - det siste var det enklere å gjenskape, men for sammenligningens skyld fant jeg noen gamle bilder hvor man i det minste kan se hvordan bremsene så ut bakom felgene:

 

ED1F6FBD-ED0C-42F1-AB8D-660B8F49D906_1_105_c.thumb.jpeg.5e248e3821b47758d83b1e6d2e18fc4f.jpeg

 

AD31CDBE-4EAE-4BB0-BAEF-A5D79C339343_1_105_c.thumb.jpeg.118a1af7065e241656941227b5ad27b6.jpeg

 

 

Her ligger skiver og kalippere side om side for sammenligning:

 

52E833D8-4733-4299-A802-D74F60DCB8DC_1_105_c.thumb.jpeg.6a839b6a47e56ffa8e65617971053678.jpeg

 

91BD4BDB-8F34-467B-9A46-21AF8A71A6C5_1_105_c.thumb.jpeg.f2a8be535e63171df8ccb3bc1574c75f.jpeg

 

D000FDD7-2096-4FD6-B076-65FB7FACB216_1_105_c.thumb.jpeg.36a492ec16509083c31578eb16705c7e.jpeg

 

D0CB63E0-489B-4BA0-B39E-F264E217637D_1_105_c.thumb.jpeg.0aff7e33ff8a2828101a9011e38750c4.jpeg

 

 

Som de skarpøyde kan se ut fra bildene, stammer bremsene fra en 2013 E350 - jeg kjøpte dem fra en selger i USA via eBay, og de ble levert med nesten nye (originale) bremseklosser. Både kalippere og skiver var plug'n'play, og etter en kjapp lufting var det bare å beundre (og teste) vidundrene:

 

8E271DA4-8141-4766-B572-4D6BE345FABF_1_105_c.thumb.jpeg.1afdc3df108076c035a89e11d031e591.jpeg

 

AAE1B99D-C046-4EAD-9038-A09B8FCFBE68_1_105_c.thumb.jpeg.c62dd3435ee37480baf41623f1343af3.jpeg

 

 

Det neste på lista var service, og for å ivareta rettigheter med tanke på Junge Sterne-garantien som fulgte med bilen valgte jeg å få gjort dette hos Mercedes her i byen. Servicen har ikke mange dagene igjen (2 års gyldighet fra kjøpsdato i 2018), men siden motorlampen har lyst i noen uker på grunn av feil på NOx-sensor har jeg et håp om å få dekket denne. Jeg er usikker på om forhandlerne her til lands ikke har hørt 'Das Beste oder Nichts' eller om de bare har valgt å gå for det siste, men det er jammen ikke mye hjelp å få med en garanti som skal gjelde i hele Europa. Kort fortalt er det så vidt det er mulig å få noe informasjon om hvordan man går frem, når man får dem i tale om temaet hevdes det at det er noe kunden selv må ordne i etterkant av en reparasjon, og om det man lurer på om kan være dekket er dekket eller ikke er det ingen som vet noe om. For ordens skyld; Etter å ha pratet med flere av de som jobber der ble jeg lovet å bli oppringt med mer informasjon i morgen tidlig, så inntil da har de selvfølgelig ikke gjort noe galt. 🤞

 

0D03775C-36CA-4969-8E38-56EF61EB3CC0_1_105_c.thumb.jpeg.e97bbdc62a2593b364b6da610b143aa6.jpeg

 

 

Mens jeg ventet på at bilen skulle bli klar etter service fikk jeg dog prøve en EQC av en veldig hyggelig selger i nybilavdelingen - og det må jeg si, den overrasket og imponerte meg på en måte jeg ikke var forberedt på! Jeg har lest mye bra om den, men var usikker på hva jeg skulle forvente meg. Det er få nye (for meg) biler jeg har satt meg inn i og følt meg så raskt vel i som denne - hadde det ikke vært en SUV hadde jeg vært veldig fristet til å bytte til elektrisk 👌 Joda, jeg vet at det foreløpig fortsatt er en del aspekter med elektrisk fremdrift som ligger bak forbrenningsmotorer, men hva gjelder kjørefølelse, komfort og effekt er det jommen ikke mye å sette fingeren på!

 

A0FB8BD8-B630-400C-AF53-CE479E0C2C4B_1_105_c.thumb.jpeg.88db95fd8fe0bbce19073017cf77d8ca.jpeg

Edited by Sven Håkon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...