Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Share Posted June 24, 2018 Fekk ein stor jobb i helga. dette gjelder ein burgunder rød mb sprinter 2007 mod. den var kvitt og på sidene var det meir farge. orginalt var den blank bergunder rød. tok meg ca 2 dager, så det blei helge jobb. fekk det meste bra. men taket var tapt. men fekk litt farge i det. det heile tok meg 17 timer. Men her er bilder. nyt det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 litt oversikt bilder her. og eit nærbilde av panser kant...snø. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 litt bilder inn i behandlingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 bak dører hjørne og tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 ferdig rubba bil dag 2 (10 timer den dagen) og vaska ned til lakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 dagen etter var det 5 timmer med polering og lakk forsegling. og rute forsegling. med wipe down som eg heretter kaller sannheten....gav meg extra jobb.. men blei meget bra ut i frå kva eg hadde når eg starta ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted June 24, 2018 Share Posted June 24, 2018 Her ble det brukt mye krefter , men med god pågangsmot så går det meste . Resultatet sier seg selv meget bra 💪💪👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 Det eg brukte var: PadKing Polish Max Cut Meguiar’s Scratsh X 2.0 og div vaske middel surf hd og iron x produkt og god bilsåpe utan voks. forsegling er: Soft 99 Fusso Coat 12 Months Dark og hydro2 på vinduer. ferdig bilde: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 og bak. takk for alle som var innom og såg. å leste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 Her ble det brukt mye krefter , men med god pågangsmot så går det meste . Resultatet sier seg selv meget bra 💪💪👍 tusen takk. godt fornøyd. kjenner det godt i kroppen no. men meget tilfreds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 24, 2018 Author Share Posted June 24, 2018 ps. om noken lurte på kva maskin eg brukte. så var det roterende..elles hadde eg holdt på i 10 timer til...phu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classic Posted June 24, 2018 Share Posted June 24, 2018 Dette ble veldig bra! Du har vært effektiv som har klart dette på 17 timer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted June 25, 2018 Author Share Posted June 25, 2018 Dette ble veldig bra! Du har vært effektiv som har klart dette på 17 timer takker så masse. før eg tok jobben tok eg ei fille og rubbing med meg, for å teste om det var pigment igjen i lakken. det var nok. men taket var nesten tapt. men fekk det bedre, men matt i fargen. men alt er blankt og beskytta godt. fekk muligens avtale å ta den igjen om ca 6-7 mnd. for å holde den slik. det er ikkje mykje lakk igjen no. og resten må den nok ha videre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts