Guest Ronny Posted March 2, 2007 Posted March 2, 2007 Hei! Jeg har en W124 250D 93 mod som har ASD, når jeg spinner på glatta så blinker ikke den trekanten som indikerer at sperra slår inn, det lyser heller ikke på ASD lampa som skal indikere om det er noe galt med ASD systemet, har byttet lampe, så det er ikke problemet. Kan noen hjelpe meg?? Takk for alle tilbakemeldinger.... Mvh. Ronny
Alexander Posted March 2, 2007 Posted March 2, 2007 Sjekk overspenningsreleet ditt først, siden det leverer strøm til ASDenheten. På min bil var dette fullstendig irret ned i bunnen. Sjekk deretter tilkoblingene til ASD hjernen.
Alexander Posted March 2, 2007 Posted March 2, 2007 Bak batteriet ditt sitter det en plastikkplate. Ta bort denne, da vil du se alle hjernene samt overspenningsreleet.
Guest Ronny Posted March 2, 2007 Posted March 2, 2007 okay tusen takk for god hjelp, men hvorfor får jeg ikke registrert meg på forumet?
Alexander Posted March 2, 2007 Posted March 2, 2007 Det er kun medlemmer i MBE som er registrert på forumet. Medlemsskapet koster 450 i året + 50 kroner i innmeldingsavgift. Du får en haug med rabattavtaler, årsabbonement på Auto Motor og Sport samt medlemsbladet vårt MB Tidende 4 ganger i året. Og selvsagt full tilgang på forumet.
Guest Ronny Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Hei! HAr nå sjekket alt du har tipse meg om, relèt var helt fint det, hva kan jeg sjekke mer da?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now