Mr. Nygård Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 Årsmøte og drøsekveld Sted: Jåtten Bydelshus Kl. 19:00 Dato: I dag, mandag 26. feb Undertegnede viser forøvrig fram sin nyanskaffede doning.
bska Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 Gratla med B-gjeng bil Thomas ! Ser ikke ut til at jeg får anledning til å delta i kveld
Guest 2271 Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 Jeg har muligens anledning til å delta jeg, har fri-kveld! Har fått tak i treff-skiltet til Lokallag Stavanger også nå - ligger "fast" i bilen helt til jeg møter noen av dere gutta....!! Veiforklaring, noen?
Mr. Nygård Posted February 26, 2007 Author Posted February 26, 2007 Jeg har muligens anledning til å delta jeg, har fri-kveld! Har fått tak i treff-skiltet til Lokallag Stavanger også nå - ligger "fast" i bilen helt til jeg møter noen av dere gutta....!! Veiforklaring, noen? Når du er på høyde med hovedinngangen til Statoil, der hvor drosjene står, tar du opp til venstre(gitt at du kommer fra motorvegen). 3 - 4 svinger etter dette kommer et skilt, Jåtten bydelshus, inn til høyre.
Guest 2271 Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Jeg har muligens anledning til å delta jeg, har fri-kveld! Har fått tak i treff-skiltet til Lokallag Stavanger også nå - ligger "fast" i bilen helt til jeg møter noen av dere gutta....!! Veiforklaring, noen? Jøss.. Frikvelden min ble benyttet til å sove ut etter en laaang nattlig reise til Stavanger (kjørte på natta og møtte rett på dagvakt mandag morgen) - så jeg var rimelig sliten på ettermiddagen... Får ha det til gode!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now