Jump to content

Det er vår folkens

Aleks

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Jeg vet bare at Swissvax sin har kommet godt ut. Den er nok mest beregnet på dekk/gummi. Så spørs det om du vil ha en naturlig ny look (matt) eller at det skal være mer blankt/wet-look. Det viktigste er å få en som er vannbasert og ikke petroleumbasert, da den vil gjøre at dekkene blir brune og stygge etterhvert.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

• 3 weeks later...

Tja, veit ikke det. Snakker vi Toyo, yokohama og andre japanske, så er jeg med. Men alt fra Kina, Taiwan. osv har jeg lite tru på. Min erfaring er at sånne kan virke Sånn litt bobbob første sesong, men er helt ræva andre sesong.

Har ikke prøvd noe som er laga sør for Japan jeg syns er bra.

Du vil aldri få se meg med svære felger og Nan Kang, LingLong eller Sailun  :lol:

Har hatt noen sett med naknang å ikke hatt noe å utsette på de. Sitter godt å holdt seg bra. Ikke noe kast eller ubehag. Har å brukt de på bane å regn uten problemer. Ang støy vet jeg ikke da det er andre ting som overdøver det.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Nankang er bra i forhold til pris. Men syns de støyer litt når de blir ca halvslitte og nedover. Har et sett med Durun A-One som er veldig stille. Selfølgelig en dyrere dekk bedre all over. Men til hattkallkjøring så er billigdekk ok.

Og det er bedre å ta seg råd til nye billigdekk enn å suse rundt på nedslitte merkedekk.