Simen Arntsen Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 1 hour ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Jeg ente iallefall opp med piggdekk. Så det blir en bil med piggdekk, og en bil med sommerdekk. Så får jeg heller bytte om jeg absolutt må bruke en vinterbil om sommeren Ja, hjulskift er ikkje så spennande, så heller skifte bil etter føret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 11, 2020 Author Share Posted January 11, 2020 Absolutt den beste løsningen 👍😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 Bare du har piggfrie sommerhjul, går det nok 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 On 1/10/2020 at 11:40 AM, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Mykheten er nok den største forskjellen. Det går an å kjøre piggfrie om sommeren, men da er dem ubrukelig vinterstid. De slites veldig fort om sommeren også Helårsdekk er jo omtrent umulig både sommer og vinter. halvræva på begge deler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 16, 2020 Author Share Posted January 16, 2020 Jeg har aldri prøvd helårsdekk før, så var litt nysgjerrig på tilbakemelding på det 😀 Når jeg fikk lappen, hadde jeg ikke råd til både vinter og sommerhjul, så det jeg gjorde da, var å kjøpe brukte piggdekk om høsten, å tok deretter ut piggene om våren. Så var det samme leksa året etter igjen 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts