Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ser ut som (rettere høres ut som v.h.a. stetoskop) at ytre venstre ryggesensor bak har tatt kvelden på min S212 bygd i 2012.

WIS/ASRA viser at bakre støtfanger må av i tillegg til inne-panel på høyre side i bagasje området må av.

Noen som har byttet denne sensoren før?

Er det virkelig nødvendig å demontere så mye som WIS sier? Eller går det å komme til uten å demontere fangeren?

Bilen min er ikke med AMG styling

• 1 month later...
Posted

Jeg byttet den nest ytterste bak på høyre side på min s212 uten å demontere noe. Det var trangt, og man trenger å entre koblinger uten å kunne se noe, men det gikk greit.

På den ytterste vil jeg tro det faktisk er enklere, da det er enklere å komme til bak bakhjulet. Mulig du må av med innerskjerm eller deksel, men det er en enkel sak.

Bare å begynne, så ser du om det er mulig.  :yawinkle:

JHH

Posted

Hmmm... husker jeg feil muligens...?  Merkeligere ting har skjedd, selv om jeg ikke kan huske det.  :scratch:

Nå skal det sies at jeg ikke kalibrerte etter at jeg skiftet min ene. Den varsler en prikk nærmere enn den gamle gjorde, og det fant jeg ut at jeg kunne leve med, og tilskrev dette manglende kalibrering som jeg mente å huske å ha lest om et sted. Men kanskje ikke?

Noen som kan fylle inn litt på denne?

Denne tråden skulle vel muligens også vært flyttet til teknisk avdelig? Noen moderator som føler seg kallet?

JHH

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...