Jump to content

Bilder av biler, prosjekter på Instagram


Simen Malerbakken

Recommended Posts

Så vi medlemmer som ikke er interessert i å bruke Instagram og/eller andre 'sosiale' medier, og kun bruker forumet, skal da ikke ha glede av bildene?

 

Er det rart folk stiller spørsmål om manglende aktivitet i forumet!  :x

 

Med irritert hilsen, Olaf

Link to comment
Share on other sites

1. Ja vi er på Instagram, for å nå de brukerne som er der, det er mange og stadig flere platformer å bevege seg på.

2. Ja det er den, og vi burde definitivt hatt klubblogoen, fremfor den bilen, jeg skal gi beskjed til de som har ansvaret for dette.

3. Jeg håper virkelig det fortsetter å være fart på forumet, og det er fremdeles mulig å legge bilder her.

4. Som en moderne klubb må vi prøve å være der våre medlemmer er, enten det er Instagram, Twitter, DriveTribe, Facebook, forum, trykte medier, og egen webside. Vi prøver å være aktive overalt, for nettop å nå alle. På den måten får alle som er interessert nyheter og informasjon der det er lettest for den enkelte.

 

Jeg er for gammel til å forstå noe, men jeg må altså lære meg nye ting for å henge med i dagens samfunn, min jobb som leder er å være der våre potensielle medlemmer er, jeg har en jobb jeg som leder av klubben å stadig gjøre det våre medlemmer ønsker, og det prøver jeg ved å tilrettelegge for sosiale medier. Problemet er at uansett blir noen skuffet over det vi gjør, men husk en ting, det ligger timesvis med arbeid bak hver eneste lille ting som skjer. Enten det er en avtale med en klubb, forening, en rabattavtale, en ny tjeneste eller hva vi jobber med. Jeg lover deg at vi skal fortsette å gjøre så godt vi kan, jeg skal som leder prøve å gjøre alt jeg kan for å bringe klubben videre og utvikle den til å bli enda bedre for enda flere, da trenger vi både sosiale medier, mange aktiviteter, og å forsterke de områdene vi allerede er gode på.

 

Jeg håper å se deg som medlem også neste år, og for å lykkes med det tar vi som styrer dette alle de forhåndsregler vi kan for å lykkes med å få deg og alle andre til å bli så tilfreds som vi klarer. Missfornøyd si det til meg, fornøyd si det til alle du kjenner. Sammen blir vi litt bedre år for år.

Link to comment
Share on other sites

Så vi medlemmer som ikke er interessert i å bruke Instagram og/eller andre 'sosiale' medier, og kun bruker forumet, skal da ikke ha glede av bildene?

 

Er det rart folk stiller spørsmål om manglende aktivitet i forumet!  :x

 

Med irritert hilsen, Olaf

 

Er vel fritt fram å legge ut bilder på forumet også, de fleste forumer er vel idag på Instagram. Tror dette er en fin måte å kanskje få litt ynge til å oppdage klubben.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...