Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisan

Har de siste dagene hatt litt problem med bakluken på bilen. Er en 2008 211 stasjonsvogn. Trekker ikke alltid helt inntil når jeg lukker den og så blinker skiltlysene når den ikke trekker skikkelig inntil. Etter noen ganger med lukking og åpning fungerer den igjen men virker som motoren sliter mer enn normalt med å trekke inntil. Noen som har ide om hva det kan være?

Posted

Ta vekk bekledning og sjekk kontakter for fukt. Mener det var en styreenhet inni luka også, men husker ikke helt. Sørg for at luka er riktig justert.

Låsen er av market HUF og har en del plast deler I seg.

DSC_0394.thumb.JPG.d8fdd9508b5ad262389c42dee9ab7300.JPG

Posted

Takk for svar

Bakluka sluttet helt å virke i dag så måtte innom BOS. Blir litt for mange tusenlapper fattigere i morgen....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Måtte bytte dørlås.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvor var du, og hvor mye kom det på?

Jeg har akkurat handlet en og skal prøve å få kommet meg inn i vår for å få byttet den. Den har ikke latt seg åpne på en god stund, så det kan bli interessant.

Posted

sånn lite tips.. ofte når du hører at motoren går men vil ikke trekke inntil, så er det en liten tap på den metall/plast saken som det står 22008513 som er knekt. det gjør at tannhjulene ikke flytter seg over til riktig posisjon. Har fixet det på vintervogna, med å bruke av en liten bor, som jeg boret inn og limte fast.

det er selvfølgelig kun når du hører at motoren går. at det er dette. har også vært borti at motor blir brent, men den er ogsåmulig å skifte  :)

Posted

sånn lite tips.. ofte når du hører at motoren går men vil ikke trekke inntil, så er det en liten tap på den metall/plast saken som det står 22008513 som er knekt. det gjør at tannhjulene ikke flytter seg over til riktig posisjon. Har fixet det på vintervogna, med å bruke av en liten bor, som jeg boret inn og limte fast.

det er selvfølgelig kun når du hører at motoren går. at det er dette. har også vært borti at motor blir brent, men den er ogsåmulig å skifte  :)

Delen vises tidligere I tråden på bilde, og her er den ferdig reparert 8) har fungert snart I to år.

Da slipper man unna med 50,- I materiell og litt egeninnsats :P

DSC_0400.thumb.JPG.207698cd920a9b1b570fc5abe4c4c305.JPG